پاسخ تحلیلگر عراقی به اتهامات ضد ایرانی در شبکه لندنی

گروه ویدئو الف،   3980911140 ۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

«یحیی حرب» تحلیلگر عراقی در شبکه لندنی «الحوار» با بیان اینکه آتش زدن کنسولگری ایران در نجف را نمی توان کار مردم عراق دانست، گفت: ایران نسبت به دیگر طرف های خارجی، کمترین دخالت را در مسائل عراق دارد.

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۲۲۰۵۰۷۱۸:۰۵:۰۱ ۱۳۹۸/۹/۱۱
آمریکا به عراق حمله کرد و متحد قبلی خودش صدام رو برکنار کرد و نگذاشت یک دولت قوی مردمی در عراق تشکیل شود. بعد هم به اعتراف ترامپ به شکل گیری داعش کمک کرد.
ناشناس۱۲۲۱۰۷۸۰۴:۰۴:۵۹ ۱۳۹۸/۹/۱۲
چطور تظاهر کننده ها با نفوذی ها فرق دارند وقتی آنها هم با این نفوذی ها میروند جلو کنسولگری های ایران در عراق!دوباره خود را گول میزنیم که فرق دارند؟!سوریه هم همینطور خواهد شد خواهید دید اینها عرب هستند ..فقط سوریه هنوز ..،.. از سختی که عبور کرد مثل عراق خواهد شد!..
حسین۱۲۲۱۲۱۹۰۸:۳۸:۵۳ ۱۳۹۸/۹/۱۲
شیر مادرت حلالت
ناشناس۱۲۲۱۲۵۵۰۹:۰۱:۳۶ ۱۳۹۸/۹/۱۲
یک مساله ای که باید بسیار بهش پرداخته بشه این سواله که آیا مردم عراق از ایران ناراحت هستند که داعش رو بیرون کرد؟ یعنی اونها طرفدار داعش بودن و الان چون ایران با داعش مبارزه کرده باید نابود بشه یا چی و اینکه کشورهای غربی از ایران بدشون میاد چون نقشه داعش رو خنثی کرد و مردم عراق از غربی ها که داعش رو آوردن خوششون میاد یا این سوال اساسی پیش میاد که مردم خاورمیانه چه میزان از نظر سیاسی عقب مانده هستند که غرب می تواند بازیشان بدهد :))
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

آخرین عناوین