از شایعه تا واقعیت کلیپ حمله ۳ تخریبگر

گروه اجتماعی الف،   3980911019 ۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۸ تکراری یا غیرقابل انتشار

انتشار کلیپی مبنی بر تخریب در ورودی یک منزل توسط تعدادی مأمور، جوسازی و برنامه‌ریزی دشمن برای تخریب چهره مردمی پلیس است ؛ دشمنان آنقدر شتابزده عمل کردند که کلاه مورد استفاده، فُرم پوشش پلیس نیست.

از شایعه تا واقعیت کلیپ حمله ۳ تخریبگر

به  گزارش فارس، انتشار کلیپی مبنی بر تخریب فضای عمومی جامعه توسط ماموران پلیس از دو روز پیش در فضای مجازی سر و صدا به پا کرده است.

با دست به دست شدن این کلیپ که نشان دهنده این است که سه نفر که یونیفرم پلیس پوشیده با باتوم مشغول شکستن شیشه‌های در یک مجتمع مسکونی هستند و ضبط این تصاویر توسط دوربین‌های مداربسته و درج عباراتی در زیر این کلیپ مبنی بر اینکه دوربین‌ها همه چیز را ذخیره می‌کنند حتی این تصاویر را؛ این مفهوم را به مخاطب متبادر می‌کنند که در اغتشاشات اخیر بسیاری از آسیب‌هایی که به اماکن عمومی به بار آمده توسط خود ماموران پلیس صورت گرفته است.

جو منفی انتشار این کلیپ در فضای عمومی جامعه ما را بر آن داشت تا صحت و سقم این کلیپ را از مسؤولان ناجا جویا شویم. 

پیگیری‌ها حاکی از آن است که اگرچه افراد یونیفرم پلیس پوشیده‌اند اما شتابزدگی و بی‌سلیقگی‌شان برای ضبط سریع این کلیپ آنقدر بود که کلاهی که از آن استفاده کرده‌اند کلاه ناجا نیست اگرچه یونیفرم پلیس است؛ از طرف دیگر در صحنه فیلم‌برداری هیچ نشانه‌ای از اغتشاش و درگیری نیست!

حال این سوال پیش می‌‌آید که اگر درگیری در صحنه وجود ندارد چگونه این سه مامور از راه رسیده و به تخریب همان دری که در بالایش دوربین نصب شده مشغول شده‌اند؟ مگر اینکه قصد و غرضی در این فیلم‌برداری نهفته است که می‌خواهد تلاش ماموران پلیس را که در سه روز اغتشاش بنزینی مردانه جلوی اغتشاشگران ایستاده و جانفشانی کردند زیر سوال ببرد. 

حال که  چند روز از اغتشاشات بنزینی گذشته و عملکرد  و نحوه برخورد پلیس در اعتراضات، تشکر مسؤولان و مردم را به خود معطوف کرده، مسلم است که انتشار این تصاویر هدفی جز تخریب چهره مردمی و خدمتگذاری پلیس را  ندارد.