دادستان کشور: همه نفوذی‌ها کار جاسوسی نمی‌کنند/ فراری‌های حوادث اخیر در رصد قوه قضائیه هستند

گروه اجتماعی الف،   3980909126

دادستان کل کشور گفت: در همین اتفاقات اخیر کشور دشمن به هوای بنزین اقداماتی انجام داد که بلافاصله مردم صف خود را از آن‌ها جدا کردند. عده‌ای از عناصر خائن فراری و یا دستگیر شدند و آن‌هایی که فرار کردند بدانند در رصد قوه قضائیه هستند.

دادستان کشور: همه نفوذی‌ها کار جاسوسی نمی‌کنند/ فراری‌های حوادث اخیر در رصد قوه قضائیه هستند

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام محمد جعفر منتظری در نشست هم‌اندیشی بسیجیان قوه قضائیه در مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی گفت : درباره بسیج گفتن زبان من الکن است. جامع‌ترین و حکیمانه‌ترین و راهبردی‌ترین سخنان را در سه روز قبل از جانباز بسیجی انقلاب رهبر بزرگوار شنیدیم.

دادستان کل کشور ادامه داد: کلمات ایشان حقیقتا کلماتی است که باید فرماندهان بسیج و سپاه در آن اندیشه‌ای داشته باشند. بسیار کلمات حکیمانه‌ای بود که باید به صورت تابلو در منظر بسیجیان قرار گیرد.

وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب درباره بسیج ادامه داد: از زمان تشکیل بسیج که یکی از الهامات الهی بود که از قلب امام (ره) گذشت چهل سال می‌گذرد.

منتظری ادامه داد: در این چهل سال تهدیداتی دیدیم که بسیج در رفع آنان نقش کلیدی داشت و تفکر بسیجی توانست آن را تبدیل به فرصت کند.

وی خاطرنشان کرد: علم، خدمات‌رسانی، تبلیغات دینی و فرهنگی از خدمات بسیج است. با مجموعه اطلاعاتی که از منابع مختلف داریم می‌دانیم بسیج چه خدمتی به کشور و انقلاب کرده است. امروز دشمن با همه توان به جنگ نرم با نظام جمهوری اسلامی به میدان آمده است.

وی افزود: از حوزه‌های دینی گرفته تا مجامع گوناگون و هر جایی که احساس دشمن بر این بوده که تداوم و تحقق انقلاب نقش موثری داشته است تلاش بیشتری برای نفوذ داشته است.

دادستان کل کشور تاکید کرد: دشمن یک سرمایه‌گذاری کرده است و یک جریان فکری در حوزه‌های علمیه سرمایه‌گذاری کرده است که یک سر آن در شهرستان‌ها و یک سر دیگرش در عراق است.

وی ادامه داد: با مرجعیت عراق که صحبت می‌کردم معتقد بودند که یک جریان شعیه انگلیسی است که شبیه وهابیت و بهائیت است.

منتظری تاکید کرد: دشمن می خواهد عرصه و حوزه‌های انقلاب را بزند. نفوذ یک خطر جدی است که کمتر به آن اهتمام می‌ورزیم. نفوذ یک حقیقت و واقعیت غیرقابل انکار است که تاثیرگذار بر اندیشه و تفکر نسل جوان، اندیشه، فرهنگ و عناصر موثر است.

وی ادامه داد: پیدا کردن نفوذی کار مشکلی است و باید بگوییم همه نفوذی‌ها هم کار جاسوسی نمی‌کنند، یک عده دیگر هستند که وظیفه دادن اطلاعات ندارند بلکه جاده صاف‌کن دشمن هستند.

دادستان کل کشور بیان کرد: بعضی‌ها هم نمی‌دانند جاده صاف کن دشمن هستند بلکه با عملکردشان این کار را می‌کنند.

وی تاکید کرد: بسیج باید حواسش به این نفوذی‌ها باشد. اینکه ما چگونه راه‌ها را بشناسیم دارای یک بحث جداست اما خطر یک خطر جدی است که باید آن را جدی بگیریم و باید درست حرکت کنیم. بصیرتی که می‌گویند باید بسیجی داشته‌ باشد همان است که حواسش به نفوذ باشد.

منتظری با بیان این که دشمن نفود می‌کند، گفت: باید راه نفوذ دشمن را شناخت و با آن مقابله کرد.

وی ادامه داد:  امام ره شاخصه‌های بسیجی را برشمردند که اگر امروز در جامعه داشتیم امروز مشکل نداشتیم. امروز در دستگاه‌ها اگر تفکر بسیجی حاکم بود مشکل نداشتیم.

دادستان کل کشور ادامه داد: از قوه قضائیه شروع می‌کنم اگر تفکر بسیجی در قوه قضائیه بود مشکلات نبود، قطعا اگر در مجلس تفکر بسیجی بود ما این صداها و سخنرانی‌ها را در ترییون مجلس نمی‌شنیدیم و با این همه فساد، رانت‌خواری و ضایع کردن حق بیت‌المال روبه‌رو نبودیم.

وی ادامه داد: تلاش کنیم تفکر بسیجی را در حوزه اجرا، قوه و مقننه جا بیندازیم.

دادستان کل کشور تاکید کرد: اگر دکتر و مهندس جامعه یک بسیجی واقعی باشد می‌بینید ما به کجا می‌رویم . اگر یک مسئول اجرایی تفکر بسیجی  داشت ما این مشکلات را نداشتیم. دشمن نمی‌خواهد ما تفکر بسیجی داشته باشیم بنابراین باید تلاش کنیم جامعه اسلامی از تفکر بسیجی بهره‌مند شود.

وی با بیان اینکه انتظار داریم برای مبارزه با فساد دیگران به کمک دستگاه قضا بیایند، گفت: آیا مبارزه با فساد فقط با قوه قضائیه است؟ مبارزه با فساد یعنی پیشگیری از فساد، یعنی نگذاریم دشمن به خواسته‌اش برسد، راه را ببندیم.

منتظری تاکید کرد: مبارزه با فساد این نیست که وقتی فساد اتفاق افتاد مبارزه کنیم، یعنی اینکه نگذاریم این اتفاق بیفتد.

وی با اشاره به ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: اگر مجلسی در تراز جمهوری اسلامی داشتیم، بسیاری از مشکلات را امروز شاهد نبودیم.

منتظری تاکید کرد: آن نماینده‌ای می‌تواند کار و تفکر بسیجی را پیش ببرد که خود بسیجی باشد.

وی ادامه داد: نمایندگی مگر چیست که فرد میلیاردها تومان خرج می‌کند تا نماینده شود؟ یک ستاد پیشگیری از جرائم تخلفات در انتخابات از فردا به ریاست دادستانی کل آغاز به کار خواهد کرد.

دادستان کل کشور ادامه داد: چرا باید زمینه به گونه‌ای فراهم شود که فردی از الان شروع به خرج کردن کند!

منتظری گفت: اگر تفکر بسیجی باشد نماینده هرکاری نمی‌کند، در این مجلس سخنانی از بین دو لب نماینده بیرون می‌آید که کاخ سفید و لندن‌نشین‌ها برایش کف می‌زنند، نماینده محترم مشکلات هست، اما نباید مشکلات را به گونه‌ای مطرح کرد که دیگران سوءاستفاده کنند. ما یک خانواده در کشور هستیم و هنگامی که مشاهده می‌کنیم دشمن با تمام توان به میدان آمده باید راه دیگری در پیش گیریم.

وی ادامه داد: در همین اتفاقات اخیر کشور دشمن به هوای بنزین اقداماتی انجام داد که بلافاصله مردم صف خود را از آن‌ها جدا کردند. عده‌ای از عناصر خائن فراری و یا دستگیر شدند و آن‌هایی که فرار کردند بدانند در رصد قوه قضائیه هستند.

منتظری با بیان اینکه در چهار روز آتش‌سوزی به پا کردند، گفت: فضای جامعه باید برای عناصر فاسد و اشرار ناامن باشد که با تفکر بسیجی این امر امکان‌پذیر است.

وی در خاتمه گفت: امیدواریم در یک فضای امن شاهد یک انتخابات باشکوه باشیم که محصولش نمایندگانی توانمند باشد که با تفکر بسیجی روی کار بیایند. همه وظیفه داریم یک انتخابات بسیار سالم و در تراز جمهوری اسلامی ایران داشته باشیم.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین