جام جهانی کشتی در انتظار تصمیم اتحادیه

گروه ورزشی الف،   3980909115

بعد از گذشت پنج روز از تصمیم اتحادیه جهانی کشتی مبنی بر به تعویق انداختن جام جهانی کشتی فرنگی در تهران، این اتحادیه هنوز پاسخ فدراسیون کشتی ایران را برای اعلام تاریخ برگزاری این پیکارها نداده است.

به گزارش ایرنا، بامداد دوشنبه هفته گذشته اتحادیه جهانی کشتی خبری را در تارنمای رسمی خود مبنی بر به تعویق افتادن جام جهانی کشتی فرنگی سال ۲۰۱۹ در تهران منتشر کرد.

این تصمیم در کمیته اجرایی اتحادیه جهانی کشتی در استانبول اتخاذ شد. در این نشست تصمیم گرفته شد به دلیل انصراف ۲ کشور از حضور در این رقابت‌ها و همچنین توصیه وزارت خارجه برخی کشورها برای به تعویق انداختن مسابقات، جام جهانی در زمان دیگری برگزار شود.

این در حالی است که تیم ملی کشتی فرنگی کوبا یکی از تیم‌های حاضر در جام جهانی از شنبه گذشته در کشورمان حضور دارد و حتی برنامه‌های تفریحی و گردشی نیز برای آنان ترتیب داده شده است.

به نظر می‌رسد اتحادیه جهانی کشتی به منظور توافق بر سر زمان جدید برگزاری جام جهانی کشتی از کشورهای شرکت کننده در این تورنمنت نظرخواهی کند؛ با این وجود پس از گذشت پنج روز از ایمیل فدراسیون کشتی مبنی بر اعلام تاریخ برگزاری جام جهانی، اتحادیه جهانی هنوز واکنشی به این نامه نشان نداده است.

فدراسیون کشتی روزهای ۱۴ و ۱۵ یا ۱۹ و ۲۰ آذرماه را با توجه به اینکه در پایان سال میلادی قرار داریم، به اتحادیه جهانی پیشنهاد کرده است. این اتحادیه امروز (شنبه) تاریخ قبلی برگزاری جام جهانی را از روی تقویم رویدادهای تارنمای خود حذف کرد.