حمایت تمام قد روحانی از حجتی/ ابراز تاسف از دیدن جای خالی وزیر سابق جهاد کشاورزی در دولت

گروه سیاسی الف،   3980906141

رئیس جمهور با تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی محمود حجتی در دوران مسوولیت وی در وزارت جهاد کشاورزی، گفت: بسیار برای من جای تاسف است که جای خالی ایشان را باید در دولت ببینم.

به گزارش فارس ، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی عصر چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان آذربایجان‌شرقی و افتتاح همزمان طرح‌ها و پروژه‌های کشاورزی این استان با بیان اینکه انتخاب مدیری که بتواند جایگزین خوبی برای مهندس حجتی باشد، کار دشواری است، اظهار داشت: امیدوارم خداوند به همه آنهایی که برای خدمت به مردم تلاش می‌کنند، اجر بدهد.

وی با اشاره به اینکه مهندس حجتی به دلیل برخی فشارهای سیاسی و مشکلات جسمانی، پیش از این استعفا داده بود، گفت: بنده بیشتر به خاطر حفظ سلامتی، استعفایشان را قبول کردم وگرنه مخالف آن بودم.

رئیس جمهور با بیان اینکه مهندس حجتی یک نعمت بزرگ برای دولت بود، خاطرنشان کرد: من به عنوان رئیس دولت‌های یازدهم و دوازدهم می گویم که ایشان یکی از وزرای کم‌نظیر دولت و یکی از خادمان بزرگ مردم بودند که سراسر زندگی‌اش اخلاص، ایمان، تواضع، اخلاق و سخت‌کوشی بود.

روحانی اظهار داشت: خداوند ایشان را مورد عنایت و توفیقات بیشتر خود و ما مردم را هم شکرگزار نعمت خداوند و آماده برای تشکر نسبت به آنهایی که به این مردم خدمت کرده و می‌کنند، قرار دهد.