کاهش ۱۹ میلیون لیتری مصرف بنزین

گروه اقتصادی الف،   3980905089

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام کرد روند مصرف بنزین کشور در روزهای اخیر کاهشی بوده و میانگین آن از زمان اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت به روزانه ۷۹ میلیون لیتر رسیده است.

کاهش ۱۹ میلیون لیتری مصرف بنزین

به گزارش الف، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در تازه‌ترین اطلاعیه خود اخبار بعضی از رسانه‌ها مبنی بر افزایش مصرف بنزین پس از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت را رد و اعلام کرد: روند مصرف بنزین کشور در روزهای اخیر کاهشی بوده و میانگین آن از زمان اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت به روزانه ۷۹ میلیون لیتر رسیده است.

به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، در متن این اطلاعیه آمده است: «به اطلاع می‌رساند میانگین مصرف بنزین کشور از زمان اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت در روز جمعه، ۲۴ آبان‌ماه تا پایان روز یکشنبه، سوم آذرماه، حدود ۷۹ میلیون لیتر در روز بوده است؛ این در حالی است که میانگین مصرف بنزین از ابتدای سال جاری تا پایان روز پنج‌شنبه، ۲۳ آبان‌ماه (پیش از اجرای این طرح) حدود ۹۸ میلیون لیتر در روز بوده است.

به‌ این وسیله شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با توجه به آمارهای غیررسمی که در بعضی از رسانه‌های منتشر شده است، ضمن رد آمارهای یادشده، میانگین مقدار مصرف بنزین کشور را در روز سوم آذرماه، ۷۵ میلیون لیتر اعلام می‌کند.»