دستگیری ۱۵ نفر از عاملان اصلی اغتشاشات در شیراز

گروه اجتماعی الف،   3980904124

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: ۱۵ نفر از عاملان اصلی تخریب و آتش سوزی بانک ها و پمپ بنزین های کلانشهر شیراز در اغتشاشات اخیر دستگیر شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس اظهار داشت: در جریان اعتراضات هفته گذشته در خصوص سهمیه بندی سوخت، عده ای فرصت طلب با سوء استفاده از این موضوع اقدام به تخریب اموال عمومی و دولتی از جمله بانک ها و پمپ بنزین های سطح شهر شیراز کردند.

او افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی گسترده، ۱۵ نفر از عاملان اصلی تخریب و آتش سوزی بانک ها و پمپ بنزین های کلان شهر شیراز را شناسایی و طی چند عملیات غافلگیرانه آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند، گفت: در بازرسی از مخفیگاه این افراد، مقادیر زیادی اموال مسروقه بانک ها و اماکن دولتی و خصوصی کشف شد.

سردار حبیبی در پایان با بیان اینکه دستگیری سایر عوامل اغتشاشات و ناآرامی های هفته گذشته به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد، افزود: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و کسانی که بخواهند به هر نحوی آرامش و آسایش شهروندان را به هم بریزند، با برخورد قاطع و قانونی نیروی انتظامی مواجه خواهند شد.