محسن رضایی: مردم صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند

گروه سیاسی الف،   3980904108

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اکنون که ملت ایران با غیرت و وفاداری به نظام صف خود را از اغتشاشگران جدا کرده‌اند الان نوبت دولت است که باید پاسخگوی مردم باشد یعنی به این وفاداری مردم پاسخ مناسبی دهد.

محسن رضایی: مردم صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر امروز (دوشنبه ۴ آذر) در اجتماع باشکوه مردم تهران در حمایت از امنیت و اقتدار کشور در گفت‌وگو با فارس گفت: راهپیمایی امروز برای جداسازی صدای مردم از اشرار است.

وی با بیان اینکه مردم می‌خواهند بگویند اعتراضات ما از اشرار وابسته به سرویس‌های جاسوسی جداست، گفت: مردم آمده‌اند بگویند که ما خودمان قادر هستیم وضع زندگی‌مان را بهبود بخشیم و اجازه دخالت به هیچ دست خارجی نمی‌دهیم.
 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: مردم از دولتمردان می‌خواهند با تدبیر عمل کنند و به سیاست‌های کلی که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده و همه خواسته‌های مردم در آنها منعکس است، عمل کنند تا مشکلات حل شود.

رضایی در پاسخ به این پرسش که وظیفه مسؤولان در برابر حضور مردم در این راهپیمایی چیسیت، اظهار داشت:‌ دولت باید به مردم احترام بگذارد و با مردم صادقانه رفتار کند همچنین اصلی‌ترین وظیفه دولت این است که عملکرد درستی داشته باشد.

وی با اشاره به تصمیم اخیر دولت مبنی بر افزایش قیمت بنزین، گفت:‌ دولت در تصمیم اخیرش مبنی بر گران شدن بنزین باید با تدبیر عمل می‌کرد و الان که ملت ایران با غیرت و وفاداری به نظام صف خود را از اغتشاشگران جدا کرده‌اند الان نوبت دولت است که باید پاسخگوی مردم باشد یعنی به این وفاداری مردم پاسخ مناسبی دهد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به عملکرد دولت در مهار کردن افزایش قیمت کالاها ناشی از افزایش قیمت بنزین اظهار داشت: در حوزه اقتصاد باید چند کار اساسی صورت گیرد که یکی از آن مهار نقدینگی کشور است و تا زمانی که نقدینگی کشور مهار نشود، به سمت تولید گرایش پیدا کند، تورم ادامه خواهد یافت.

رضایی در پایان اظهار داشت: دولت و وزرایش باید نقدینگی که در دست مردم است را به سمت تولید و اشتغال هدایت کند که در این صورت تورم خود به خود کنترل می‌شود.