میرلوحی: در اوج کمبود اتوبوس اغتشاشگران اتوبوس آتش زدند

گروه اجتماعی الف،   3980903091 ۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به کمبود اتوبوس در تهران گفت: عده ای آمدند و به نام مردم اتوبوس ها را به آتش کشیدند.

به گزارش فارس، سید محمود میرلوحی عضو شورای اسلامی شهر تهران درخصوص حوادث اخیر در شهر تهران و خسارت‌های وارده شده به مدیریت شهری گفت: ملت ما استحقاق استفاده از یک دموکراسی پایدار را دارند و مردم نشان داده اند که پیشرو گفتمان و گفت و گو هستند.

وی افزود: متاسفانه شاهدیم که گاهی یک سری مطالبات مدنی به واسطه برخی اشتباهات تبدیل به محلی برای فرصت طلبی عده ای می شود.

میرلوحی گفت: ما در منطقه مزاحمین منطقه ای هم داریم که باعث می شوند در چنین فضایی مطالبات مردمی به اغتشاش و آشوب کشیده شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: باید این دو صف از یکدیگر جدا شوند و باید برای این موضوع فکری کرد تا مردم مجال گفتن حرفشان را داشته باشند.

وی تصریح کرد: مردم هم در دی ماه سال ۹۶ و هم در حوادث اخیر به خوبی صف‌ خود را از اغتشاشگران جدا کردند و اجازه فرصت طلبی به سودجویان را ندادند.

میرلوحی گفت: از مردم تشکر میکنیم که به صورت کاملا مسالمت آمیز حرفشان را زدند و صف خود را از آنهایی که قصد اغتشاش داشتند جدا کردند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: ما امروز در سطح شهر تهران و در کل کشور مشکل اتوبوس داریم و کمبودهایی در این حوزه داریم آن وقت یک عده ای به نام مردم و با نفوذ در صف مردم می آیند و اتوبوس ها را به آتش می کشند.

وی ادامه داد: مردم باید بدانند که امروز مدیریت شهری همه تلاش خود را برای رفع نیازهای شهری به کار بسته و نباید اجازه دهند عده ای به نام مطالبات مردمی خسارتی به امکانات شهر وارد کنند.