متهم اصلی پرونده زمین‌خواری هفت‌سنگان قزوین بازداشت شد

گروه اقتصادی الف،   3980902184 ۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار
 متهم اصلی پرونده زمین‌خواری هفت‌سنگان قزوین بازداشت شد

 به گزارش الف بر اساس دستور قاضی ویژه پرونده زمین‌خواری در هفت‌سنگان قزوین، متهم اصلی این پرونده  بازداشت و روانه زندان شد . 

بر اساس این گزارش از ماهها پیش بدنبال طرح موضوع در سطح استان  دیده‌بان شفافیت و عدالت در تیرماه امسال  اعلام جرمی در موضوع تعرض به منابع کشاورزی و اراضی مزروعی تصرف شده به دست  برخی قضات و کارکنان دادگستری و برخی دیگر از مسئولان استان قزوین و بستگان آنان را منتشر و به قوه قضاییه تقدیم کرد.

بدنبال پیگیری‌های انجام شده مدتی قبل نیز آیت الله رئیسی رییس قوه قضاییه  برای بررسی دقیق و عادلانه  موضوع هفت سنگان قزوین، یکی از قضات باتجربه استان تهران را  به عنوان قاضی ویژه پرونده تعیین کرد . که پرونده در حال رسیدگی است . شنیده ها حاکی است مدیر عامل سابق تعاونی مسکن دادگستری قزوین (متهم اصلی پرونده) به دلیل عدم تودیع وثیقه تعیین شده بازداشت و راهی زندان شده است . 

اسماعیلی سخنگوی دستگاه قضا نیز چندی قبل اعلام کرد  : قاضی ویژه ماه‌هاست روی این پرونده کار می‌کند و به نتایج خوبی رسیده است.و قطعا به لحاظ دستور ریاست قوه قضاییه و ابلاغ ویژه صادره، این پرونده به صورت خاص مورد رسیدگی قرار خواهد