واکنش‌های عجیب زیدان، کلوپ و لمپارد به حضور مورینیو

گروه ورزشی الف،   3980901142

مربیان سرشناس فوتبال اروپا به بازگشت مورینیو به دنیای مربیگری واکنش‌های عجیبی نشان دادند.

به گزارش فارس، مورینیو بعد از اخراج از منچستر و یک سال دوری از فوتبال در نهایت با قراردادی که وی را به دومین مربی پردرآمد لیگ جزیره بعد از پپ تبدیل کرد، به جای پوچتینو هدایت تاتنهام را بر عهده گرفت.

این اتفاق در هر دو جبهه با واکنش‌های متفاوتی مواجه شد.در وهله اول رسانه‌ها به دلیل شخصیت و کارنامه پوچتینو به اخراج وی واکنش نشان داده و این موضوع را از زاویه‌های مختلف بررسی کردند و در ادامه بازگشت مورینیو به فوتبال بازتاب‌های بسیاری در رسانه‌ها داشت.البته در هر دو جبهه موافقان و مخالفان اظهار نظر کردند و عده‌ای به کارنامه پوچتینو احترام گذاشتند و بخشی از رسانه‌ها بازگشت مورینیو به فوتبال را با دیده مثبت ارزیابی کردند.

امروز این بازتاب‌ها با واکنش مربیان سطح اول دنیا نیز همراه شد.

کلوپ یکی از رقیب‌های مرد پرتغالی گفت: به مورینیو مجددا خوش آمد می‌گویم.از اینکه وی را دوباره در جمع مربیان لیگ می‌بینم خوشحالم، بخصوص اینکه خوزه برای بازگشت لحظه‌شماری و بی‌تابی بسیاری می‌‌کرد.

وی افزود: از سرعت سران باشگاه تاتنهام غافلگیر شدم و متوجه شدیم که مورینیو در بررسی امور با سرعت بالا چقدر تخصص دارد.پوچتینو در تاتنهام عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و کارهای بسیار بزرگی انجام داد و البته شخصیت برجسته‌ای داشت.

فرانک لمپارد شاگردن اسبق مورینیو و مربی کنونی چلسی گفت: حضور مورینیو روی نیمکت تاتنهام اتفاق خوبی است، حداقل دیگر برای مدتی از شر کارشناسی‌های تلویزیونی وی راحت می‌شویم.

زیدان در جواب سوالی مبنی بر اینکه با حضور مورینیو در تاتنهام مقداری از فشار روی شما کم شد، گفت: متوجه نمی‌شوم مقصود شما چیست اما این موضوع اصلا به من ارتباطی ندارد و عین خیال من هم نیست.