لقب جدید مورینیو مشخص شد

گروه ورزشی الف،   3980901059

سرمربی پرتغالی در اولین نشست خبری خود به عنوان سرمربی تاتنهام درباره اشتباهات قبلی خود در مربیگری که در آینده جور دیگری تکرار می شود سخن گفت.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، سران باشگاه تاتنهام بعد از نتایج ضعیف در لیگ برتر دست به تغییر و تحول شدند و ژوزه مورینیو را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرد. این مربی سالیانه قرار است ۱۵ میلیون پوند از تاتنهام درآمد داشته باشد. 

سرمربی پرتغالی در اولین نشست خبری خود به عنوان سرمربی تاتنهام درباره اشتباهات قبلی خود در مربیگری که در آینده جور دیگری تکرار می شود سخن گفت. اتفاقی که باعث شد تا رسانه های انگلیسی لقب جدیدی به او بدهند و به جای آقای خاص، او را آقای فروتن بدانند. 

مورینیو در رئال مادرید و یونایتد، آنطور که انتظار می رفت موفق نبود و در همین ارتباط گفت: من از این ۱۱ ماهی که سرمربی تیمی نبودم استفاده کردم و مطالعه خودم را افزایش دادم و درباره خیلی چیزها تحلیل کردم. اشتباهاتی در گذشته در دنیای مربیگری داشتم که آنها را دیگر انجام نمی دهم و احتمالا اشتباهات جدیدترین از من سر خواهد زد.

همین جمله مورینیو باعث شد تا رسانه های انگلیسی لقب جدیدی به او بدهند و به جای آقای خاص، او را آقای فروتن بدانند. 

مورینیو در اولین آزمون خود به عنوان سرمربی تیم لندنی تاتنهام باید فردا شنبه برابر وستهام در خانه این تیم به میدان برود و سپس در لیگ قهرمانان اروپا با المپیاکوس در خانه دیدار خواهد داشت.