دستگیری لیدرهای دوتابعیتی در اغتشاشات اخیر البرز

گروه سیاسی الف،   3980829082

تعدادی از لیدرهایی که در هدایت و خرابکاری اشرار در استان البرز نقش موثری داشته‌اند، تابعیت آلمانی، ترکیه ای و افغانستانی دارند و تجهیزات ویژه خرابکاری از آن‌ها کشف و ضبط شده است.

فارس نوشت: «در میان دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر در البرز برخی افراد تابعیت دوگانه از کشورهای اروپایی و برخی کشورهای همسایه داشته‌اند.

تعدادی از لیدرهایی که در هدایت و خرابکاری اشرار نقش موثری داشت تابعیت آلمانی، ترکیه ای و افغانستانی داشتند و تجهیزات ویژه خرابکاری از آن‌ها کشف و ضبط شده است.

منابع امنیتی ضمن تایید و محرز شدن ارتباط این افراد با سرویس های بیگانه گفتند این افراد از مدت ها قبل در خارج از کشور آموزش های لازم را در رابطه با نافرمانی‌های مدنی و تخریب زیرساخت های شهری دیده و از طرف سرویس های خارجی تامین مالی می شدند.

همچنین یکی از افراد دستگیر شده به ارتباط با مسیح علینژاد و تهیه و ارسال فیلم از نا آرامی های اخیر برای وی اعتراف کرده است.

** شامگاه یکشنبه تیمی از مأموران یکی از نهادهای امنیتی در حال بررسی وضعیت شهر تهران با گروهی از اتباع بیگانه مواجه شدند که ظرف مدت نیم ساعت اقدام به تخریب و به آتش کشیدن پنج بانک کرده بودند.

این تیم 7 نفره که به وسیله یک خودروی نیسان آبی در جنوب تهران تردد می‌کردند از محدوده دروازه غار تخریب اموال عمومی را شروع کرده و در نهایت در حوالی میدان شوش در حین تخریب پنجمین بانک شناسایی و دستگیر شدند.»