سگی که جان صاحب نابینای خود را نجات داد + فیلم

گروه ویدئو الف،   3980829012

به تازگی ویدئویی از یک سگ در فضای مجازی منتشر شده است که جان صاحب نابینای خود را از مرگ حتمی نجات می‌دهد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، سگ‌ها حیوانات بسیار باهوش و تربیت‌پذیری هستند؛ از این رو می‌توان آن‌ها را یکی از بهترین حیوانات خانگی دانست. از این حیوانات باهوش برای مکان‌های زیادی استفاده می‌شود که از آن‌ها می‌توان به نیروی پلیس و نیروی امداد اشاره کرد.

در این میان گروهی هستند که به سگ‌های باهوش آموزش می‌دهند تا بتوانند به کسانی که قدرت بینایی ندارند کمک کنند. این حیوانات با داشتن قلاده‌های مخصوص به صاحب خود در پیدا کردن مسیر درست کمک می‌کنند. آن‌ها حتی می‌توانند خطر را پیش از وقوع آن حدس زده و فرد نابینا اعلام کنند یا او را از حرکت متوقف کنند.

در ویدئویی که به تازگی در فضای مجازی منتشر شده سگی را مشاهده می‌کنیم که با هوش بالای خود جان صاحبش را از مرگ نجات می‌دهد. همانطور که در ویدئو مشاهده می‌کنید صاحب نابینای این سگ در حال عبور از خیابان است اما اصلا متوجه وجود یک خودروی سنگین در نزدیکی خود نمی‌شود. درست هنگامی که وی تنها چند قدم با مرگ فاصله دارد سگ او ایستاده و با این کار به او نشان می‌دهد در جلوی آن‌ها خطری وجود دارد که جانشان را تهدید می‌کند.

با همین کار سگ ‌کمک‌رسان جان این مرد نجات داده می‌شود. در ادامه می‌توانید ویدئویی از صحنه نجات وی توسط سگ او را مشاهده کنید: