برقراری آرامش در سطح شهر اصفهان + تصاویر

گروه سیاسی الف،   3980828117

مردم اصفهان از روزهای گذشته صف‌شان را از آشوبگران جدا کردند و با دستگیری تعدادی از آشوبگران، هم اکنون آرامش در سطح شهر اصفهان حاکم شده است.

 

به گزارش مهر، پس از اعلام سهمیه بندی بنزین در روز جمعه، مردم اصفهان در تجمعاتی آرام، اعتراض خود را به تصمیم ناگهانی دولت اعلام کردند که متاسفانه اغتشاشگران و آشوبگران با هدایت عوامل خارجی بر این اعتراضات آرام سوار شدند.

آشوبگران در روزهای گذشته به بسیاری از امکانات و تاسیسات شهری اصفهان،  متروی اصفهان، اتوبوس‌ها، آتش نشانی و بانک‌ها حمله‌ور شدند.

اکثریت مردم اصفهان از همان ابتدای امر صف خود را اغتشاشگران جدا کرده و با عدم خروج از منزل اعتراض خود به آشوبگران و عوامل فتنه خارجی را از به اغتشاش تجمعات آرام خود نشان دادند.

با دستگیری بسیاری از عوامل فتنه اکنون آرامش به شهر اصفهان بازگشته است و گزارش خبرنگاران مهر از خیابان‌های پروین، شیخ طوسی، رباط، بزرگمهر، میدان لاله و خیابان‌های مرکزی اصفهان حکایت از آرامش در  سطح شهر دارد.

بزرگراه اردستانی

گفتنی است با هوشیاری مردم و عوامل انتظامی خیابان‌های مرکزی اصفهان در روزهای گذشته نیز از اغتشاشات و آشوبگری‌ها به دور بود.

خیابان پروین - شیخ طوسی

مردم اصفهان که از همان ابتدای امر صف خود را از آشوبگران جدا کرده بودند امیدوارند در روزهای آینده عوامل اصلی این اغتشاشات و آسیب رساندن به اموال عمومی به شکل کامل مشخص و به مردم معرفی شوند.