روایت امیرآبادی از جلسه غیرعلنی مجلس؛ شمخانی: منافقین و ضدانقلاب در اغتشاشات دیروز نقش ایفا کردند و بعضا سلاح گرم داشتند

گروه سیاسی الف،   3980826082 ۱۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۵۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: دبیر شورای عالی امنیت ملی با استناد به اسناد و مدارکی اعلام کرد منافقین و ضد انقلاب ها در اغتشاشات دو روز گذشته نقش داشتند.

شمخانی: منافقین و ضدانقلاب در اغتشاشات دیروز نقش ایفا کردند و بعضا سلاح گرم داشتند

احمد امیرآبادی در گفتگو با مهر، درباره طرح افزایش قیمت بنزین، گفت: مجلس شورای اسلامی نسبت به نحوه و زمان اجرای تصمیم شورای هماهنگی مبنی بر افزایش قیمت بنزین، اعتراض داشت.

وی با بیان اینکه دولت قبل از اجرای این تصمیم باید پیرامون آن افکار عمومی را آماده می کرد و دلایل اتخاذ این تصمیم را تبیین می کرد، افزود: اولین دوره ای که هدفمندی یارانه ها اجرا شد، ماه ها قبل از اجرای این تصمیم برای مردم علل اتخاذ چنین ساز و کاری تبیین شد و مردم آمادگی داشتند در آن زمان همزمان قیمت آب، برق، گاز و گازوئیل هدفمند شد و پیش از اجرای این تصمیم، یارانه ها به حساب مردم واریز شده و مسدود شد و پس از اجرای قانون هدفمندی، مبالغ یارانه ها آزاد شد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، روش دولت برای افزایش قیمت بنزین را نادرست خواند و گفت: کمیسیون اقتصادی مجلس مأمور شد بر کنترل بازار از سوی دولت نظارت کرده و کمیسیون برنامه و بودجه نیز مأمور شد نسبت به توزیع عادلانه و دقیق منابع حاصل از افزایش قیمت بنزین به صورت یارانه نقدی به مردم نظارت کند.

امیرآبادی در خصوص اظهارات دبیر شورای عالی امنیت ملی پیرامون اغتشاشات دو روز گذشته، گفت: آقای شمخانی به اسنادی اشاره کرد که در طول دو روز اخیر گروه های سازمان دهی شده از طرف منافقین و ضد انقلاب به مأموران انتظامی حمله کردند، بعضاً سلاح گرم داشتند و این افراد به بانک ها و اموال عمومی و خصوصی مردم آسیب رساندند.