آغاز تحقیقات از «سلطان فولاد»/ هر متهمی خودش به کشور برگردد مشمول ارفاق می شود

گروه سیاسی الف،   3980822178

سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به این مطلب که تحقیقات از سلطان فولاد آغاز شده و ادامه دارد گفت: هر متهمی که خودش به کشور بازگردد از ارفاق برخوردار خواهد شد.

آغاز تحقیقات از «سلطان فولاد»/ هر متهمی خودش به کشور برگردد مشمول ارفاق می شود

به گزارش فارس غلامحسین اسماعیلی  سخنگوی دستگاه قضا در گفت‌وگویی تلویزیونی درخصوص بازداشت رسول دانیال زاده مشهور به سلطان فولاد گفت: وی یکی از محکومان پرونده‌های کیفری بود که قصد مراجعت به کشور را نداشت؛ اما با پیگیری‌های اطلاعاتی و رصدهای مختلف و اقداماتی که سربازان گمنام امام زمان (عج) در سپاه پاسداران انجام دادند، پذیرفت که طی یک مسیر هدایت شده به کشور بازگردد.

وی افزود: در رابطه با این فرد، دستگیری در خارج از کشور انجام نشد و هدایت شد که خودش به کشور بازگردد و مراجعت به کشور انجام شد.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: بعد از بازگشت به کشور، تحقیقات در بخش‌های مختلف از وی در حال انجام است.

وی تصریح کرد: به لحاظ اینکه این فرد قبول کرد به کشور بازگردد و در فرآیند تحقیقات هم همکاری‌های لازم را انجام داده، این فرد و هر یک از متهمان و‌ محکومانی که به دستگاه قضا و‌ جامعه اطلاعاتی کشور اعتماد کنند و به کشور برگردند حتما از ارفاقات و مساعدت‌های قانونی در رسیدگی به پرونده برخوردار خواهند بود.

پیش از این از سوی سخنگوی قوه قضاییه مطرح شد که رسول دانیال زاده از مرتبطین با حسین فریدون و اکبر طبری بوده است.

همچنین گفته شده است که احتمال دارد با توجه به انجام بازجویی از رسول دانیال زاده اطلاعات جدیدی در خصوص پرونده حسین فریدون به دست آید.