بزرگترین بیمارستان هوشمند کشورافتتاح شد

گروه سلامت الف،   3980822142 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

امشب بیمارستان بین‌المللی میلاد به عنوان بزرگترین بیمارستان هوشمند کشور به دست معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر بهداشت افتتاح شد.

به گزارش فارس از ارومیه، امشب بیمارستان بین‌المللی میلاد به عنوان بزرگترین بیمارستان هوشمند کشور به دست معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر بهداشت افتتاح شد.

این بیمارستان در زمینی به مساحت 9 هزار و 300 مترمربع و با زیربنای 57 هزار و ۱۶۰ مترمربع و با ظرفیت ۳۰۰ تخت خواب بزرگترین بیمارستان خصوصی کشور بوده و امشب فاز نخست آن در چهار طبقه مورد افتتاح قرار گرفت.

۲۰۰ نفر از پزشکان متخصص و فوق تخصص مقیم خارج از کشور استان از سهامداران این بیمارستان خصوصی که مطابق با آخرین استانداردهای بین‌المللی احداث شده و در بحث توریسم درمانی آمادگی ارائه خدمات پزشکی به بیماران کشورهای همسایه یعنی آذربایجان, ارمنستان, نخجوان و عراق و ترکیه را دارد، هستند.

 بیمارستان بین‌المللی میلاد ارومیه یکی از نخستین بیمارستان‌های هوشمند خصوصی کشور و مجهز به پیشرفته‌ترین تجهیزات پزشکی بوده و از سوی دیگر دارای امکانات بی‌نظیر مانند باند بالگرد بوده که بیماران از شهرهای مختلف به صورت اور‍‍‍ژانسی به این بیمارستان انتقال داده می‌شوند.