کلانتری: باید ۲۳۲ میلیون تن کاهش تولید کربن داشته باشیم

گروه اجتماعی الف،   3980820184 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: طبق برنامه ششم توسعه ما باید ۲۳۲ میلیون تن کاهش تولید کربن داشته باشیم.

 به گزارش مهر، عیسی کلانتری عصر دوشنبه در جلسه شورای اداری شرق استان کرمان اظهار داشت: بنده در دولت‌های مختلف حضور داشتم و شاهدم که این دولت با مشکلات بسیار زیادی مواجه است. امروزه انتظارات مردم از دولت و نظام بالا رفته و دولت تلاش دارد انتظارات به حق مردم را پاسخ دهد.

معاون رئیس جمهور تصریح کرد: دولت زمانی می‌تواند مشکلات مردم ‌را رفع کند که منابع مالی ایجاد کند و ما اگر بخواهیم به مردم پاسخگو باشیم باید منابع را افزایش دهیم.

کلانتری اظهار کرد: هیچ‌ کشوری بدون ارتباطات بین‌المللی نمی‌تواند مایحتاج خود را تامین کند به طور مثال صادرات خرمای مردم‌ منطقه شرق استان و برگشت پول آن نیازمند ارتباط با کشورهای مختلف است.

معاون رئیس جمهور تأکید کرد: دولت خود را موظف می‌داند به اینکه مشکلات مردم‌ را حل کند و تفویض اختیار مسئولان کشوری به مسئولان استانی نیازمند تغییر در قانون است و کسی نمی‌خواهد متمرکز عمل کند.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست یادآور شد: مقام معظم رهبری حساسیت زیادی به بخش محیط زیست دارند و طبق برنامه ششم توسعه ما باید ۲۳۲ میلیون تن کاهش تولید کربن داشته باشیم.

کلانتری تصریح کرد: ما اگر توان تولید داخلی را بالا ببریم و نتوانیم با دنیا ارتباط برقرار کنیم با مشکل مواجه خواهیم شد.

وی با بیان اینکه بخشی از مشکلات مطرح شده توسط مسئولان شرق استان قابل حل است، افزود: دولت با تمام توان در خدمت مردم است و امیدواریم بتوانیم به وظایف خود عمل کنیم.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در پایان گفت: مشکلات مطرح شده در این نشست را به ریاست جمهوری تقدیم خواهم کرد و امیدوارم شاهد رفع این مشکلات باشیم.