کشف مزرعه کشت «خشخاش» و «ماری جوانا» در ایلام

گروه اجتماعی الف،   3980818182

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: با تلاش نیروهای امنیتی نظامی و انتظامی مزارع «خشخاش» و «ماری جوانا» در ایلام کشف و ضبط شد.

به گزارش فارس از ایلام، نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام عصر امروز در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر استان اظهار داشت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۳۰۶ کیلو و ۲۱۸ گرم انواع مواد مخدر و ۲۱ هزار و ۳۸۸ شربت متادون کشف و ضبط و عوامل آنها دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

وی در ادامه از کشف مزرعه کشت خشخاش و ماری جوانا در ایلام خبر داد و افزود: با تلاش نیروی نظامی و انتظامی و امنیتی و سپاه این مزارع کشف و تخریب و عوامل اصلی آنها نیز دستگیر شدند.

افزایش۵۰۰ درصدی کشفیات مواد مخدر در ایلام 

فرمانده انتظامی ایلام اظهار داشت: میزان کشفیات مواد مخدر در این استان سال‌جاری به نسبت دوره مشابه سال گذشته ۵۰۰ درصد افزایش یافته است.

فرمانده انتظامی ایلام اضافه کرد: همچنین ۳۶ قاچاقچی، ۱۲۷ نفر عامل توزیع و هزار و ۷۱۱ نفر از مصرف کنندگان مواد مخدر دستگیر و ۱۱۳ خودرو نیز توقیف و ۶ باند مواد مخدر در استان منهدم شدند.

یاری ابراز امیدواری کرد با تلاش شبانه روزی نیروهای انتظامی آرامش از عوامل و توزیع کنندگان و گروه‌های فعال در امر مواد مخدر گرفته شود.