تفریح رباتیک دانشجویان دانشکده مکانیک ام آی تی

گروه ویدئو الف،   3980818105 ۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

دسته‌ای از «مینی چیتاها» را می‌بینید که هم زمانی خاصی در حرکاتشان تعریف شده و باهم فوتبال بازی می‌کنند. آنچه می‌بینید ساخت لابراتوار Biomimetic است.

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۱۶۰۲۴۱۱۴:۵۴:۳۲ ۱۳۹۸/۸/۱۸
وقتی استاد در جای خودش و دانشجو در خودش باشد نتیجه سربلندی دانشگاه و کشور می شود به امید روزی که همه در مملکت اسلامی در جای خودشان قرار گیرند.
عجایب شهر۱۱۶۰۲۵۵۱۴:۵۹:۰۵ ۱۳۹۸/۸/۱۸
با این همه پیشرفت علم و تکنولوژی تازه انسان به جایی رسیده که چیزهایی درست می کنه که می توانند به سختی و به صورت مسخره ای حرکات انسان یا حیوان را شبیه سازی می کنند. من مانده ام در کار کسانی که نفهمیدند یا نمی خواهند بفهمند که این انسان و حیوان با این سیستم پیچیده خالقی دارند و تصادفی به این شکل درنیامدند.
ناشناس۱۱۶۰۳۰۶۱۵:۳۵:۰۶ ۱۳۹۸/۸/۱۸
خیلی جالبند اما ... بدبختی اینجاست که فردا پس فردا می فرستندشان ارتش آمریکا ... باهاشون پدر ملت های بیچاره را در میارند !
ناشناس۱۱۶۰۳۳۶۱۵:۵۳:۳۵ ۱۳۹۸/۸/۱۸
فوتبال ؟ این تمرین رقصه ها
ناشناس۱۱۶۰۶۰۷۲۰:۵۹:۱۰ ۱۳۹۸/۸/۱۸
کار چندان پیچیده ای هم نکرده اند. چندتا از این ربات ها رو از شرکت سازنده خریده اند و چند تا الگوریتم کنترلی نه چندان پیچیده روش پیاده کرده اند. کنترل از راه دوری که دستشونه نشون میده تقریبا کار ساده ای داشتند.
ناشناس۱۱۶۰۶۱۲۲۱:۰۳:۳۵ ۱۳۹۸/۸/۱۸
اینها تازه اول راهه. امیدوارم مسئولان ما حواسشون باشه که در دهه های آینده قدرت هوش مصنوعی و رباتیک در عرصه بین الملل بسیار مهم و تعیین کننده.
ناشناس۱۱۶۰۶۱۴۲۱:۰۶:۲۰ ۱۳۹۸/۸/۱۸
محض یاد آوری برای برخی ها که سریع خودشون رو نبازن سال پیش دانشگاه قزوین قهرمان ربو کاپ ۲۰۱۸ جهان شد. همین دانشگاه ها هم بودن دیگه خودت ببین ایرانی ها کی هستند
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

آخرین عناوین