سرلشکر باقری: تجهیزات ما بدون وابستگی به خارج نوسازی می‌شوند

گروه سیاسی الف،   3980818066

رییس ستادکل نیروهای مسلح گفت: تجهیزات ما نسبت به کشورهای همجوار و کشورهای دنیا بدون اینکه هزینه سنگینی پرداخت کنیم و بدون اینکه وابسته واردات از خارج باشیم نوسازی می‌شوند.

سرلشکر باقری: تجهیزات ما بدون وابستگی به خارج نوسازی می‌شوند

به گزارش فارس، سرلشکر محمد باقری رییس ستادکل نیروهای مسلح صبح امروز (شنبه) در حاشیه بازدید از مرکز بهینه سازی، نوسازی و ساخت قطعات شهید زرهرن نزاجا و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کاری که در این مجموعه انجام می‌شود بسیار ارزشمند است، اظهار داشت: نیروی زمینی بعنوان ستون فقرات ارتش مسئولیت اصلی در دفاع سرزمین خشکی جمهوری اسلامی را بر عهده دارد و این ماموریت سنگین تا حد زیادی متکی به تجهیزات پیشرفته است.

وی افزود: این نیرو در کنار قدرت تحرک و قدرت آتش تجهیزات، با بهره‌مندی از نیروی انسانی با مهارت، عالم و فداکار و شجاع می‌توانند با اطمینان از سرزمین ما دفاع کند.

سرلشکر باقری با بیان اینکه با تحرک سال‌های اخیر و اقدامات خوب صورت گرفته، این مرکز نقش خود را به خوبی انجام می‌دهد، تصریح کرد: بخش‌های زیادی از تجهیزات نیروی زمینی بازسازی شده و بخش‌های دیگری در نوبت نگهداری و تعمیر است.

رییس ستادکل نیروهای مسلح ادامه داد: ما در بخش‌هایی نیاز به این نداریم که تجهیزات‌مان را کنار گذاشته و تجهیزات جدید بخریم، در واقع با حفظ بخش اصلی تانک‌ها، توپ‌ها و نفربرها و تست کارآمدی آنها، تجهیزات آن‌ها تعویض و بروزرسانی می‌شوند و ما دارای تجهیزات به روز دنیا خواهیم بود.

وی در پایان گفت: به این ترتیب تجهیزات ما نسبت به کشورهای همجوار و کشورهای دنیا بدون اینکه هزینه سنگینی پرداخت کنیم و بدون اینکه وابسته واردات از خارج باشیم نوسازی می‌شوند.