اعلام آمادگی ارتش برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان

گروه حوادث الف،   3980817060

ارشد نظامی ارتش در استان های آذربایجان شرقی و اردبیل تاکید کرد که ارتش جمهوری اسلامی ایران برای امداد رسانی به زلزله زدگان در آماده باش کامل بسر می برند.

به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ دوم عیسی میرزایی، ارشد نظامی ارتش در استان های آذریایجان و اردبیل گفت: در پی وقوع زمین لرزه بامداد امروز در مناطقی از استان آذربایجان شرقی بلافاصله پس از حادثه تمامی یگان های ارتش در این استان و استان های همجوار در حالت آماده باش کامل قرار گرفتند.

سرتیپ دوم میرزایی با اعلام خبر فوق تصریح کرد: گردان های بلیات تیپ های متحرک هجومی مراغه، میانه، اردبیل، سراب و تبریز با تمامی تجهیزات در آمادگی کامل هستند تا در صورت نیاز وارد عمل شوند.

وی تاکید کرد: پس از وقوع زلزله بلافاصله با مسولین استانی، رییس ستاد بحران، استاندار، معاون سیاسی و دیگر عزیزان تماس برقرار کردیم و آمادگی کامل ارتش را به این عزبزان اعلام کردیم.

فرمانده قرارگاه تاکتیکی لشکر ۲۱ حمزه سیدالشهدای نیروی زمینی ارتش افزود: در حال حاضر نیز تیم های پزشکی مراغه و تبریز در محل حادثه حضور داشته و در حال امداد رسانی هستند.

ارشد نظامی ارتش در استان آذربایجان و اردبیل خاطر نشان کرد: در حال حاضر بالگردهای هوانیروز نیز آماده هستند تا در صورت درخواست نیاز وارد عمل شوند.