خبر خوب برای برخی مشمولان سربازی

گروه اجتماعی الف،   3980814086 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

سخنگوی قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی سربازان نیروهای مسلح از فراهم شدن امکان شرکت در آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه برای کارشناسان حقوقی، رسمی و مشاوران خانواده قبل از انجام خدمت سربازی خبر داد.

سردار موسی کمالی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره گفت: به دنبال اجرای سیاست‌های قرارگاه مهارت‌آموزی سربازان نیروهای مسلح که با هدف ارتقای مهارت‌های سربازان و بهینه‌سازی مدت خدمت سربازی در حال انجام است طی جلسه‌ای با حضور مسئولان قرارگاه مهارت‌آموزی و رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه هماهنگ شد تا براساس تفاهم‌نامه مشترک امکان شرکت کارشناسان حقوقی، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قبل از انجام خدمت سربازی در آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه فراهم شود.

وی افزود: در همین راستا نیز افرادی که در این آزمون شرکت کرده و در آن پذیرفته شوند در صورتی که به سربازی اعزام شوند تا حد امکان در امور حقوقی، کارشناسی و مشاوره در نیروهای مسلح فعالیت خواهند کرد و پس از پایان سربازی نیز مدرک رسمی مربوط به این مهارت را اخذ می‌کنند.

وی درباره زمان اجرای این طرح نیز گفت: در جلسه مقرر شد تا این مسئله به صورت همه جانبه بررسی شده و به زودی تفاهم‌نامه‌ای در این زمینه به امضای قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی سربازان نیروهای مسلح و مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه برسد که پس از امضای این تفاهم‌نامه این امر نیز اجرایی خواهد شد.