نماینده مجلس: دولت اعتدال دست‌پخت اصلاح‌طلبان است

گروه سیاسی الف،   3980812088

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی گفت: دولتِ اعتدال دست‌پخت اصلاح‌طلبان است و موجب کاهش اعتماد مردم به اصلاح‌طلبان شده است.

به گزارش مهر، حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا در ادامه جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، گفت: دولتِ اعتدال دست‌پخت اصلاح‌طلبان است و موجب کاهش اعتماد مردم به اصلاح‌طلبان شده است.

وی افزود: امروز دولت برای فرار به جلو، دنبال آن است که ناکارآمدی خود را به گردن نظام بیندازد و مردم را دلسرد کند زیرا گلابی‌های برجام گندیده بود و اروپایی‌ها دولت را سرکار گذاشته بودند.

نماینده مردم سنقر در مجلس با اشاره به بازداشت سردسته شبکه معاند آمد نیوز، اظهار داشت: متلاشی شدن شبکه «آمدنیوز»، جنگ سرویس‌های اطلاعاتی بود که دست برتر از آنِ فرزندان سپاه عزیز بود و به لطف خدا امروز لرزه بر سرحلقه‌های این شبکه معاند و فاسد در داخل و خارج افتاده است

حسینی کیا با اعلام هشدار نسبت به ورود پول‌های کثیف انتخابات، خواستار نظارت وزارت کشور شد و گفت: شبکه‌های فساد به دنبال نمایندگانی ناکارآمد و وامدار هستند.

وی گفت: آقای وزیر کشور! استانداری کرمانشاه به دنبال مهندسی انتخابات است، مجموعه‌ای که باید امین باشد، با تمام توان پا روی این امانت گذاشته و با همراهی کانون‌های قدرت‌ و ثروت، به دنبال تغییر مدیران و فرمانداران استان است. برخورد با این مدیران سرکش و متخلف، امری ضروری و فوری است.