ترافیک پرحجم در چهار محور/ یکطرفه شدن چالوس در دستور کار

گروه اجتماعی الف،   3980810043

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: در حال حاضر ترافیک در محورهای کرج و سمنان به سمت تهران و همچنین کرج به چالوس و رودهن به آ‌مل پرحجم و روان گزارش شده است.

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با فارس، درخصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در محورهای سمنان به تهران، کر ج به تهران،کرج به چالوس  و رودهن به آمل  پرحجم گزارش شده است. 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به بارش پراکنده باران در محور های استان تهران پرداخت و تصریح کرد: مه‌گرفتگی و کاهش دید در برخی محورهای اردبیل، فیروزکوه و کندوان مشاهده می‌شود بنابراین به رانندگان توصیه می‌شود که با رعایت قوانین و مقررات چراغ روشن و سرعت مطمئنه به رانندگی در این محورها بپردازند. 

وی در پاسخ به دیگر پرسش فارس درخصوص یکطرفه شدن جاده چالوس طبق روال بعدازظهر جمعه‌ها اعلام کرد: به منظور مدیریت در ترافیک و تسهیل در تردد هموطنان در بازگشت از محورهای شمالی، یکطرفه شدن محور چالوس در دستور کار است اما زمان اجرای این محدودیت براساس حجم ترافیک اعلام خواهد شد.