تناقض آمریکا و اپوزیسیون به بهانه تقدیس کوروش

گروه سیاسی الف،   3980809065

روزنامه کیهان در ستون ویژه های خود نوشت:
همکار سابق نشریات اصلاح‌طلب، تناقضات برخی محافل اپوزیسیون درباره تقدیس کوروش را به رخ آنان کشید.

داریوش سجادی نوشت: مغرورانه به کوروش می‌نازند که منجی یهودیان شد وایشان را از ستم بخت‌النصر نجات داد و علی‌رغم نازیدن‌شان به سعدی و شعار «بنی‌آدم اعضای یک پیکرند- که در آفرینش ز یک گوهرند» آنگاه عنودانه شعار می‌دادند «نه غزه، نه لبنان» و لجوجانه می‌گویند: «سوریه و یمن به ما چه؟»

کاش ارزنی شعور و دوزی از سواد را پشتوانه شعارهای خود می‌کردید!

یادآور می‌شود اخیراً مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا در توئیتر نوشته بود: «کوروش کبیر الهام‌بخش بنیانگذاران آمریکا است. هفتم آبان 539 سال پیش از میلاد، کوروش بزرگ وارد دولت‌شهر بابل شد و یهودیان اسیر را آزاد کرد. احترام او به حقوق بشر و آزادی مذهبی الهام‌بخش پدران بنیانگذار آمریکا است. ایالات متحده در کنار مردم ایران ایستاده است که جشن میراث آنان از طرف رژیم جلوگیری می‌شود».

این موضع  مزورانه پمپئو در حالی است که آمریکایی‌ها در طول سال‌ها حتی اقلام دارویی مورد نیاز مردم ایران را تحریم کرده و همواره بر فشار اقتصادی بر مردم ایران تاکید داشته‌اند. پمپئو همان کسی است که چند ماه قبل تصریح کرد موقعی که رئیس سازمان سیا بوده، اقدام به تقلب و دزدی می‌کرده‌اندو اینها از افتخارات تمدن آمریکایی است(!)

آنچه اپوزیسیون وابسته به آمریکا و اسرائیل درباره کوروش پنهان می‌کنند این است که کوروش وطن‌فروش نبود؛ کاری که به کار ویژه اصلی و فراگیر اپوزیسیون مدعی باستان‌گرایی تبدیل شده است.