«سیلی محکم» کاربران توییتر به گوش«فخرآور» +تصاویر

گروه سیاسی الف،   3980807085 ۱۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۷ تکراری یا غیرقابل انتشار

۷۵ درصد شرکت کنندگان در نظرسنجی توییتری "امیرعباس فخرآور" در پاسخ به اینکه «شما تنها راه نجات ایران را در چه می بینید؟ گزینه «اطاعت از رهبری آیت‌الله خامنه‌ای» را انتخاب کردند.

«سیلی محکم» کاربران توییتر به گوش«فخرآور» +تصاویر
 
به گزارش جام نیوز،مهدی ‌ترابی،‌ هافبک تهاجمی ‌تیم پرسپولیس هفته گذشته پس از گل زدن به تیم پیکان، شادی پس از گل خود را با نمایش نوشته‌ای معنادار روی پیراهنش نشان داد که در آن بر اطاعت از "رهبر انقلاب" به‌عنوان تنها راه نجات کشور تأکید کرده بود.

 مهدی ‌ترابی در این بازی پس از آنکه در دقیقه ۱۹ بازی، دروازه تیم پیکان را باز کرد، شادی پس از گل خود را با رونمایی از جمله نقش بسته روی پیراهنش نشان داد؛ جمله‌ای کوتاه ولی پر معنا و کلیدی که به دو زبان فارسی و انگلیسی نوشته شده بود: «تنها راه نجات کشور = اطاعت از رهبری».

این اقدام تحسین برانگیز هافبک تهاجمی پرسپولیس بلافاصله به صدر اخبار رسانه‌های مختلف بویژه شبکه های اجتماعی تبدیل شد و تصاویر مربوط به این صحنه خاطره انگیز دست به دست در صفحات شبکه های اجتماعی چرخید و به پربازدیدترین تصاویر این روزها تبدیل شد که از یکسو تحسین قشرهای مختلف مردم ایران را در پی داشت و از سوی دیگر با واکنش منفی و عصبی رسانه‌ها و جریان های ضد انقلاب و مخالف نظام را در مواجه شد.

امیرعباس فخرآور، فعال ضدانقلاب خارج نشین که رابطه خوبی هم با مریم رجوی، سرکرده گروهک تروریستی منافقین و هم  با مقامات آمریکایی دارد و بارها با نوشتن نامه‌هایی به مقامات کاخ سفید خواستار افزایش تحریم‌ و فشارها علیه مردم ایران شده از جمله افرادی بود که به این اقدام تحسین برانگیز "مهدی ترابی" واکنش نشان داد و به آن حمله کرد.

فخرآور با ایجاد یک نظرسنجی در صفحه توییتر خود تلاش کرد تا خلاف متن نوشته روی پیرآهن مهدی ترابی مبنی بر«تنها راه نجات کشور = اطاعت از رهبری» را ثابت کند ولی ۷۵ درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی در پاسخ به این سوال که «شما تنها راه نجات ایران را در چه می بینید؟» گزینه «اطاعت از رهبری [آیت‌الله] خامنه‌ای» را انتخاب کردند و با این اقدام خود سیلی محکمی را به گوش این فعال ضد ایرانی نواختند.

تصویر توییت فخرآور

کاربران توییتر همچنین پس از مشخص شدن نتیجه این نظرسنجی که از ۱۵ هزار ۷۱۳ شرکت کننده در آن ۷۵ درصد آنها «اطاعت از رهبری آیت‌الله خامنه‌ای» را راه نجات ایران خوانده اند، با انتشار کامنت‌هایی زیر پست توییتری "فخرآور" به تمسخر او پرداختند که در ادامه بخشی از این کامنت های منتشر میشود:

 

بعد از پایان این نظرسنجی و شکست وآبروریزی که نتیجه آن برای این فعال ضد ایرانی و عضو گروه های برانداز خارج نشین در پی داشت، فخرآور در توییتی جدید به توجیه افتضاحی که ببارآورده پرداخت و مدعی شد که «ارتش سایبری آذری جهرمی [وزیر ارتباطات] به این نظرسنجی حمله کرده و نتیجه آن را تغییر داده است»

 

 این باراولی نیست که مخالفان نظام جمهوری اسلامی با راه اندازی چنین نظرسنجی‌های معنادار و خاص به دنبال آن هستند تا اهداف شومی را که علیه مردم ایران و نظام جمهوری اسلامی در پس این نظرسنجی ها دارند، پیش ببرند و هربار که شکست میخورند، ناکامی خود را به گردن ارتش سایبری میاندازند.

 

پیشتر نیز حساب فارسی وزارت خارجه آمریکا همزمان با سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران با انجام نظرسنجی معناداری در صفحه توییتر خود در مورد میزان رضایت مردم از تحقق وعده های حضرت امام (ره) به دنبال آن بود که با نتیجه مشخصی که از این نظرسنجی به دست می آورد همچون گذشته به تخریب و سیاه نمایی علیه نظام جمهوری اسلامی و مسئولان ایران بپردازد که با شگست مواجه شد.

 

اما در این نظرسنجی نیز ۷۱ درصد شرکت کنندگان در پاسخ به اینکه «۳۰ سال پیش آیت الله خمینی، بنیانگذار جمهوری اسلامی در ایران درگذشت. آیا به نظر شما وعده های او درمورد زندگی بهتر برای ایرانیان عملی شده است؟» با انتخاب هوشمندانه گزینه« بله» سیلی محکمی را به گوش مقامات وزارت خارجه آمریکا نواختند و اقدام ضد ایرانی این وزارتخانه را ناکام گذاشتند.

گفتنی است پس از آنکه ۷۱ درصد کاربران ایرانی در نظرسنجی وزارت خارجه امریکا در توییتر در پاسخ به اینکه «۳۰ سال پیش آیت الله خمینی، بنیانگذار جمهوری اسلامی در ایران درگذشت. آیا به نظر شما وعده های او درمورد زندگی بهتر برای ایرانیان عملی شده است؟» گزینه «بله» را انتخاب کردند، رسانه ها و جریان های اپوزیسیون در شبکه های اجتماعی تلاش کردند اعتبار این نظرسنجی را زیر سوال ببرند. این رسانه ها مدعی شدند که به‌خاطر باگ‌های توییتر، این نظرسنجی توسط نیروهای سایبری نظام هک و نتیجه آن به نفع جمهوری اسلامی تغییر کرده و لذا فاقد اعتبار است.

 

پس از این ادعا، ایده برگزاری مجدد این نظرسنجی در کانال تلگرامی وزارت خارجه آمریکا مطرح شد؛ با این استدلال که تلگرام برخلاف توییتر نفوذناپذیر است و نیروهای سایبری نمی توانند روی نتیجه آن تاثیری بگذارند.

 

پس از هوچی گری رسانه‌های ضدانقلاب در زیر سوال بردن اعتبار نظرسنجی در توییتر، وزارت خارجه آمریکا همین نظرسنجی را در ۱۷ خرداد در کانال تلگرامی خود قرار داد که با پایان مهلت نظرسنجی، با شکستی دیگر از سوی مردم ایران مواجه شد و ۵۷ درصد شرکت کنندگان درآن در پاسخ به اینکه «۳۰ سال پیش آیت الله خمینی، بنیانگذار جمهوری اسلامی در ایران درگذشت. آیا به نظر شما وعده های او درمورد زندگی بهتر برای ایرانیان عملی شده است؟» با انتخاب هوشمندانه گزینه«بله» یکبار دیگر مقامات وزارت خارجه آمریکا را شوکه کردند و اقدام ضدایرانی دشمن را ناکام گذاشتند.