ترافیک در مسیرهای منتهی به مشهد

گروه اجتماعی الف،   3980807034

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا از ترافیک پرحجم در مسیرهای منتهی به مشهد مقدس و اتوبان تهران - قم خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با فارس، در خصوص وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور، گفت: با توجه به ایام شهادت حضرت علی‌ابن موسی‌الرضا (ع) از روزهای قبل ترافیک سنگینی را در مسیرهای منتهی به استان خراسان رضوی و به طور مشخص شهر مشهد شاهد بودیم.

وی افزود: امروز هم معابر منتهی به این استان و شهر پرحجم است و در مسیرهای مشهد - قوچان، مسیرهای منتهی به سبزوار و نیشابور شاهد بارش باران هستیم.

سرهنگ رحمانی به مه‌گرفتگی در جاده سردشت - پیرانشهر اشاره کرد و گفت: در این محور هم کاهش دید افقی را شاهدیم که می‌طلبد رانندگان احتیاط بیشتری به خرج دهند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: یک طرفه شدن جاده کرج - چالوس از مرزن‌آباد به سمت کرج از ساعت 18 و ممنوعیت تردد از میدان امیرکبیر به سمت مرزن‌آباد از ساعت 14 در دستور کار قرار دارد اما اجرای آن منوط به وجود ترافیک در مسیر چالوس به کرج است.

وی گفت: اگر ترافیک برگشتی از سمت چالوس زیاد نباشد این محدودیت اعمال نشده یا در صورت اجرا ساعت آن تغییر خواهد کرد.

سرهنگ رحمانی همچنین درباره ترافیک در محور قم - تهران و بالعکس هم گفت: از آنجا که برخی از هموطنان به خصوص همشهریان تهرانی در چنین روزی به شهر قم سفر می‌کنند ترافیک در این محور در هر دو مسیر رفت و برگشت پرحجم گزارش شده است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا در خصوص معابر شرق تهران یعنی جاده هراز و فیروزکوه نیز گفت: در جاده هراز و فیروزکوه هیچ مشکل ترافیکی و جوی وجود ندارد و تنها در محدوده گالری امامزاده هاشم ترافیک نیمه‌سنگین گزارش شده است.