جستجو بهترین وکیل خانم و وکیل آقا در بنیاد وکلا

گزارش بازرگانی،   3980806067

 

احتمالا برای پیدا کردن یک وکیل خوب همیشه از دوستان و اشنایان خود پرس و جو کرده اید. و صرفا با نظر و تجربه شخصی آنها نسبت به انتخاب وکیل اقدام کرده اید.

اما واقعا کدام وکیل می تواند پرونده شما را به نتیجه دلخواه برساند؟

چرا بنیاد وکلا؟

سایت بنیاد وکلا با بیش از ۱ میلیون مخاطب ثابت در ماه و ۱۰۰۰ متخصص حقوقی تا این لحظه

(آبان ۱۳۹۸) و ارائه بیش از ۱۰۰ هزار خدمت حقوقی توانسته نظرات خدمات گیرندگان را بصورت کاملا مشخص برای هر وکیل جمع آوری کند.

از این رو شما با خیال راحت می‌توانید بر اساس امتیاز و نظر دیگر کاربران دریافت کننده خدمات وکیل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

تضمین فرایند حقوقی در بنیاد وکلا

اگر نیاز به تضمین فرایند حقوقی پرونده خود را دارید بنیاد وکلا می‌تواند مشاوره حقوقی لازم را به شما ارائه کرده و در صورت نیاز و درخواست شما بر اساس تجربه چندین ساله کارشناسان و متخصصین خود فرایند پرونده شما نزد وکیل مورد نظر را نظارت و کنترل کند.

ارسال درخواست در بنیاد وکلا

قبل از انتخاب وکیل شما می‌توانید درخواست خود را در قالب یک مزایده بین همه وکلا ارائه کنید. تا توضیحات و فرایند و قیمت مورد نظر خود را دریافت کنید.

انتخاب وکیل بر اساس امتیاز و سابقه

بر اساس امتیاز وکیل و توضیحات و قیمت می‌توانید بهترین پیشنهاد دهنده را انتخاب کنید.

ثبت‌نام و ارسال درخواست در بنیاد وکلا کاملا رایگان بوده و شما جهت ارسال درخواست و ارزیابی عمومی هیچ هزینه‌ای پرداخت نخواهید کرد.

خدمات حقوقی قابل ارائه در بنیاد وکلا

 

بنیاد وکلا سعی دارد با ارائه خدمات تخصصی همچون: مشاوره حقوقی تلفنی - مشاوره حقوقی رایگان آنلاین - مشاوره حقوقی حضوری - تنظیم دادخواست - جستجوی وکیل - تنظیم شکوائیه - تنظیم لایحه - انجام محاسیات حقوقی - تنظیم قراردادها - داوری و دیگر خدمات حقوقی قدمی مثبت در جهت تسهیل دستیابی حداکثری مردم به خدمات حقوقی با کیفیت در کشورمان برداشته باشد.

 

 

جهت جستجو وکیل و ارسال درخواست حقوقی به سایت بنیاد وکلا مراجعه فرمایید.

www.Bonyadvokala.com

 

 

منبع : ویرلن