افزایش ۷۴ درصدی زائران کربلای معلی در همایش پیاده روی اربعین ۹۸

گروه اجتماعی الف،   3980801159

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: در همایش بزرگ و جهانی پیاده روی اربعین حسینی در سال جاری شاهد افزایش ۷۴ درصدی زائران نسبت به سال گذشته بودیم.

به گزارش مهر، سردار سرتیپ دوم حسین اشتری عصر چهارشنبه در مراسم بهره برداری از پروژه‌های نهصت عمرانی فرماندهی نیروی انتظامی اصفهان، با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد اطلاعاتی که در خصوص آسیب‌های اجتماعی و جرائم به ما می‌رسد از سوی مردم اطلاع رسانی می‌شود، اظها داشت: مابقی اطلاعات از طریق توانمندی‌های فنی و اطلاعاتی صورت می‌گیرد.

علت و عوامل جرائم باید با همکاری نهادهای مرتبط مورد بررسی دقیق قرار بگیرد

وی با بیان اینکه نیری انتظامی جمهوری اسلامی ایران هم در کشف جرائم و هم پیگیری‌های لازم در این ارتباط موفقیت‌های خوبی داشته‌ است، ابراز داشت: علت و عوامل جرائم باید با همکاری نهادهای مرتبط مورد بررسی دقیق قرار بگیرد تا در راستای پیشگیری از انی جرائم برنامه ریزی های اصولی انجام شود.

فرمانده نیروی انتظامی بیان داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته از طریق ستاد کل نیروهای مسلح، مجلس شورای اسلامی و دستگاه‌های مربوطه امیدوار هستیم شرایط و نیازهای نیروی انتظامی ارتقاء پیدا کند و  بخشی از خدماتی که به مردم ارائه می‌دهیم  نیز با حمایت و کمک‌های مردم انجام می شود.

نقش مؤثر وزارت راه و ترابری در ایمن سازی و هوشمند سازی راه‌ها

وی با اشاره به نقش مؤثر وزارت راه و ترابری در ایمن سازی و هوشمند سازی راه‌ها و توجه به برطرف کردن نقاط حادثه خیز، بیان داشت: وزیر راه و شهرسازی همکاری بسیار خوبی با ناجا داشته است و ما نقاط حادثه خیز را به وزیر معرفی کرده‌ایم و امیدوار هستیم با همکاری‌های وزارت راه و شهرسازی و دستگاه‌های مسؤول در این عرصه این خلأها و مشکلات جاده‌ها برطرف شود.

سردار اشتری با بیان اینکه در همایش بزرگ و جهانی پیاده روی اربعین حسینی در سال جاری شاهد افزایش ۷۴ درصدی زائران نسبت به سال گذشته بودیم، تاکید کرد: افراد در سه ثانیه امکان عبور از گیت‌ها را داشتند و نیروی انتظامی در این عرصه با تمام توان تسهیل کننده عبور و مرور زائران و تأمین کننده امنیت بوده است.

کاهش ۱۳ درصدی تصادفات در استان اصفهان

وی از کاهش ۱۳ درصدی تصادفات در استان اصفهان خبرداد و گفت: تفویض اختیارات به استان‌ها و برون سپاری اختیارات و وظایف، در عرصه کاهش تصادفات مؤثر بوده است.