سخنگوی قوه قضائیه: بعد از «زم» دستگیری جدیدی انجام نشده است

گروه سیاسی الف،   3980730073

غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه گفت: پس از دستگیری روح‌الله زم، دستگیری جدیدی نداشتیم.

سخنگوی قوه قضائیه: بعد از «زم» دستگیری جدیدی انجام نشده است

به گزارش تسنیم، غلامحسین اسماعیلی در دوازدهمین نشست خبری خود درباره دستگیری روح‌الله زم و انتشار برخی اخبار مبنی دستگیری بعضی مسئولان دولتی گفت: بار دیگر از این اقدام دقیق و عملیات فریبی که سربازان گمنام امام زمان در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انجام دادند، تشکر می‌کنم.

وی افزود: عزیزان ما توانستند هم این فرد و هم تمامی سرویس‌های حامی او را مدیریت کنند تا این توفیق به دست بیاید. تا امروز غیر از خود روح‌الله زم، فرد دیگری از بخش‌های مختلف چه در دولت چه قوه‌قضائیه و چه نیروهای مسلح و جاهای دیگر کسی بازداشت نشده است. بی جهت گمانه‌زنی نشود و توصیه من به افراد و جریانات سیاسی این است که انگشت اتهام به سمت یکدیگر روانه نکنند و اجازه بدهند دستگاه‌های امنیتی و قضایی بررسی‌های دقیق و فنی خود را انجام دهند و البته ما اطلاعات بسیار ذی‌‌قیمتی در این حوزه به دست آوردیم اما بعد از دستیگری روح‌الله زم هیچ دستگیری جدیدی انجام نشده است.

سخنگوی قوه قضائیه ادامه داد: البته سابقاً افرادی دستگیر شده بودند و قبل از این قصه به پرونده‌های آنها رسیدگی و محکوم شدند. به همه فریب خوردگان که اقداماتی علیه مردم و نظام و کشور انجام می‌دهند و دل گرم به حمایت دولت‌های خارجی و سرویس‌های اطلاعاتی آنها هستند، توصیه می‌کنم از این قصه درس عبرت بگیرند و بدانند سرویس‌های اطلاعاتی قابل اعتماد نیستند.