منصوریان: برای کسب نتیجه هم‌ قسم شده‌ایم

گروه ورزشی الف،   3980728194

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: با توجه به شرایط میزبانی و نتایج هفته‌ قبل، در بازی برابر «شهرخودرو» برای کسب یک نتیجه خوب هم‌ قسم شده‌ایم.

به گزارش مهر، علیرضا منصوریان شامگاه یک شنبه در نشست خبری پیش از تقابل تیمش با «شهرخودرو» مشهد اظهار داشت: رویارویی من با یحیی گل‌محمدی، همیشه سخت و نفس‌گیر بوده است و فردا نیز بازی سختی در پیش داریم اما با توجه به شرایط میزبانی و نیز نتیجه‌ای که هفته قبل گرفتیم، همه برای یک نتیجه خوب هم‌قسم شده‌ایم.

وی با بیان اینکه ذوب‌آهن هفت هفته سخت را گذرانده است، افزود: لیگ از امروز دوباره برای ما شروع می‌شود و ما باید دقت کنیم و سه امتیاز  بازی را در اصفهان حفظ کنیم.

سرمربی سبزپوشان اصفهان با اشاره به تیم شهرخودرو ادامه داد: ما باید از اتفاقات قبلی درس بگیریم و دقت کنیم که این اتفاقات تکرار نشود زیرا ما با تیم خوبی بازی داریم که هزینه کرده است.

گلایه از عدم استقبال هواداران از بازی‌ها

وی با گلایه از عدم استقبال هواداران از بازی‌ها افزود: پیش از این جمعیت زیادی برای تماشای بازی‌ها در ورزشگاه حاضر می‌شد اما از زمانی که من آمده‌ام، نهایتا ۵۰۰ نفر هوادار به ورزشگاه می‌آید؛ اکنون هم ۲۰۰ نفر می‌آیند که ۱۸۰ نفر از آنان لیدرها هستند؛ من قول می‌دهم که با تمام وجود بجنگیم اما تضمینی برای پیروزی وجود ندارد.

منصوریان به بازی قبلی ذوب‌آهن اشاره کرد و افزود: ما باید برای اعتبار و هویت خودمان و به احترام کارگران زحمت‌کشی که باشگاه حاصل دسترنج آن‌ها است بجنگیم. هفته قبل خوب نبودیم اما پیش از آن عملکرد خوبی داشتیم و فردا هم باید برای سه امتیاز بازی بجنگیم.

وی با بیان اینکه ذوب‌آهن باید برای سربلندی خود تلاش کند بیان داشت: سعی و تلاش ما باید سربلندی‌ خودمان باشد که در این صورت هم منافع باشگاه، هم منافع تیم و هم ما تامین می‌شود.

سرمربی ذوب‌آهن درباره ترکیب تیمش و جوانگرایی ذوب‌آهن ابراز داشت: ما سال گذشته ملکی را داشتیم و امسال آقاجانی را در تیم داریم که فردا در ترکیب اصلی حضور خواهد داشت؛جوان‌ها تیر خلاص مربیان‌ هستند و آقاجانی هم چند بازی را رد کند جزء خوب‌ها می‌شود؛ از طرفی بازیکنان باتجربه‌ای مثل حدادی‌فر هم در تیممان داریم که شرایط خوبی را مهیا می‌کنند.

وی در باره مصدمان و محرومان تیمش ادامه داد: خوشبختانه در بازی فردا هیچ محروم و مصدومی نداریم و همه بازیکنان آسیب‌دیده‌مان نیز به شرایط لازم برای بازی فردا رسیده‌اند.

ذوب آهن دروازه‌بانی لازم دارد که بتواند بار جابجا کند 

منصوریان درباره حضور معراج اسماعیلی در دروازه ذوب‌آهن افزود: من مدتی را با دروازه‌بان‌ها کار می‌کردم؛ درست همان گونه که بیرانوند را آوردم و چهره کردم، نگاهی هم به معراج اسماعیلی دارم که البته باید از او مراقبت کرد. باشگاه دروازه‌بانی لازم دارد که بتواند بار جابجا کند و اگرچه محمدباقر صادقی گلر خوبی است اما نباید از معراج هم غافل شد چرا که اگر معراج جا بیافتد و باشگاه در این راه صبوری کند، یک بیرانوند و یک مظاهری دیگر در راه است.

وی در پاسخ به پرسشی پیرامون توهین گزارشگر کرمانی بازی ذوب‌آهن و مس به تیم ذوب‌آهن تصریح کرد: گزارشگر بازی به تیم ما توهین و صادقی را مورد تمسخر قرار داد. شاید صادقی گل‌های بدی خورده باشد اما استفاده از لفظ چالش مانکن توهین است. من نیز با تهیه فیلمی، به مسئولان استانی صدا و سیما و نیز رئیس صدا و سیما شکایت کردم. متاسفانه برخی نان باشگاه ما را می‌خورند و ولی مسیر دیگری را می‌روند.