مسیر مهران – ایلام یک‌طرفه است  

گروه اجتماعی الف،   3980727013

رئیس پلیس‌راه استان ایلام با اشاره به اینکه خواب‌آلودگی عامل اصلی تصادفات است، گفت: با توجه به حجم تردد زائران مسیر مهران به سمت ایلام یک‌طرفه است.

به گزارش مهر به نقل از رادیو اربعین، رضا همتی زاده ضمن بیان اینکه بیشترین تردد زائران مربوط به مرز مهران است، اظهار داشت: آمار تردد از مرز مهران به سمت ایلام در روزهای گذشته چند برابر شده است به همین سبب از روز گذشته ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه عصر مسیر مهران به سمت ایلام یک‌طرفه شد.

وی بابیان اینکه مردم برای سفر به سمت مهران باید از جاده ایلام – ملکشاهی – مهران عبور کنند، افزود: زائران برای تردد در حوزه جنوب از مسیر مهران - دهلران و اندیمشک می‌توانند عبور کنند و خودروهای ناوگان مسافربری در پایانه برکت در این محل برای حمل‌ونقل زائران مستقر شدند.

رئیس پلیس‌راه استان ایلام با اشاره به اینکه در حوزه حمل‌ونقل مشکل خاصی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: بخش عمده‌ای از زائران در اربعین امسال با وسیله نقلیه شخصی سفر کردند و نیروهای پلیس‌راه همواره در طول سفر در حال خدمت‌رسانی به زائران هستند.

همتی زاده بابیان اینکه تصادفات منجر به فوت در ۲۴ ساعت گذشته وجود نداشته است، اضافه کرد: استراحت در طول مسیر و برنامه‌ریزی مناسب برای حرکت در دستور کار زائران قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۶۰ درصد تصادفات به علت خستگی و خواب‌آلودگی رخ‌داده است، تصریح کرد: رانندگان با رعایت حق تقدم و رانندگی بین خطوط از وقوع تصادفات احتمالی جلوگیری کنند.