واژگونی تانکر؛ دو نفر در آتش سوختند

گروه حوادث الف،   3980726078 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه گفت: بر اثر واژگونی یک تانکر حامل سوخت در آزادراه ساوه-همدان و برخورد آن با ۲ خودروی دیگر، ۲ نفر در دم جان باختند.

مهر: سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه گفت: بر اثر واژگونی یک تانکر حامل سوخت در آزادراه ساوه-همدان و برخورد آن با ۲ خودروی دیگر، ۲ نفر در دم جان باختند.

علی امینی اظهار داشت: شب گذشته(پنجشنبه) یک تانکر حامل سوخت گازوئیل در محور آزادراه ساوه-همدان به علت نامعلومی دچار واژگونی شد که خارج شدن تانکر از مسیر تردد خود، موجب برخورد آن با یک دستگاه خودروی سمند گردید.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه افزود: پس از اطلاع رسانی حادثه به اورژانس ساوه، بلافاصله نیروهای امدادی اورژانس غرق آباد و همچنین هلال احمر و آتش نشانی ساوه برای نجات جان حادثه دیدگان در محل حضور یافتند.

امینی بیان کرد: به علت برخورد دو وسیله نقلیه مذکور و وجود سوخت در تانکر، متاسفانه آتش سوزی رخ داده بود که در جریان این حریق، ۲ سرنشین خودروی سمند در دم جان خود را از دست دادند.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه خاطرنشان کرد: همچنین این حادثه ۳ مصدوم نیز برجای گذاشت که با اقدام فوری نیروهای امدادی هلال احمر و اتش نشانی ساوه در بیرون آوردن مصدومان گرفتار شده در خودروی سمند، نجات یافتند و توسط نیروهای امدادی اورژانس به بیمارستان شهید مدرس شهر ساوه انتقال یافتند.