واعظی: دولت به تفریح و ارزاق مردم توجه دارد

گروه سیاسی الف،   3980726049 ۱۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۵ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس دفتر رئیس جمهور با اشاره به رویکرد دولت در راستای توسعه زیرساخت‌ها در کشور گفت: دولت به تفریح و ارزاق مردم توجه دارد.

واعظی: دولت به تفریح و ارزاق مردم توجه دارد

به گزارش تسنیم، محمود واعظی شامگاه پنچشنبه در آئین افتتاح چند پروژه شهرستان دامغان با اشاره به محدودیت‌های بودجه‌ای دولت با توجه به شرایط اقتصادی امروز کشور اظهار داشت: با وجود محدودیت بودجه‌ای موجود در کشور برای توسعه زیرساختی کشور و استان سمنان تلاش می‌کنیم.

وی با اشاره به فشار همیشگی استکبار و تحریم‌های جدید آمریکا علیه ملت ایران اضافه کرد: با وجود تمام فشارها و تحریم‌های موجود، توسعه و سازندگی در کشور تعطیل نشده است.

رئیس دفتر رئیس جمهور به رویکرد دولت برای توجه به اوقات فراغت، تفریح و ارزاق مردم کشور اشاره و تصریح کرد: مردم کشور باید با نشاط باشند.

واعظی ایجاد نشاط اجتماعی را لازمه ‌توسعه جامعه خواند و با اشاره به برنامه‌های دولت در این زمینه افزود: دولت تلاش دارد تا زمینه‌های نشاط در کشور را فرآهم آورد.

وی با اشاره به قدمت تاریخی و مشاهیر بزرگ شهرستان دامغان، آخرین وضعیت پروژه‌های مصوب سفر هیئت دولت به این استان را تشریح و بیان کرد: تلاش دولت بر این است که مصوبات سفرهای استانی کاروان تدبیر و امید به استان سمنان و شهرستان دامغان اجرایی شود.

رئیس دفتر رئیس جمهور بر لزوم توجه به مقوله گردشگری در شهرستان دامغان و استان سمنان نیز تأکید و بیان کرد: باید استان سمنان و شهرستان دامغان به قطب گردشگری کشور تبدیل شود.

واعظی بر لزوم توجه به فراوری محصولات کشاورزی و باغی و مواد معدنی شهرستان دامغان تأکید کرد و از آن به عنوان یکی دیگر از راهبردهای اساسی دولت در استان سمنان نام برد.