بازگشت ۱.۵میلیون زائر اربعین به کشور

گروه اجتماعی الف،   3980725093

معاون عملیات ناجا با اشاره به اینکه حجم زیادی از زائران در میدان اربعین پایانه مهران هستند، گفت: در پایانه برکت اتوبوس به اندازه کافی وجود دارد و زائران در حال بازگشت به استان‌های خود هستند.

ایسنا: معاون عملیات ناجا با اشاره به اینکه حجم زیادی از زائران در میدان اربعین پایانه مهران هستند، گفت: در پایانه برکت اتوبوس به اندازه کافی وجود دارد و زائران در حال بازگشت به استان‌های خود هستند.

 سردار حسین ساجدی نیا با بیان اینکه در طول ۴۸ ساعت گذشته موج بازگشت زائران حسینی به اوج خودش رسیده است، گفت: حجم زیادی از زائران در میدان اربعین پایانه مهران هستند و تاکنون یک و نیم میلیون نفر از زائران به کشور برگشته اند.

وی در خصوص جابه جایی زوار از مرز‌ها به مقصد استان‌های خود گفت: در پایانه برکت اتوبوس به اندازه کافی وجود دارد و زائران در حال سوار شدن هستند تا به استان‌های خود برگردند. همچنین حجم زیادی از خودرو‌های سواری از پارکینگ‌های داخل شهر مهران و پارکینگ اربعین در حال خارج شدن هستند و در طول محور مهران- ایلام قرار می‌گیرند. ترافیک در این محور در برگشت نیمه سنگین و روان و بدون مشکل است.

براساس اعلام سایت پلیس، معاون عملیات ناجا ادامه داد: همین موضوع برای مرز‌های شلمچه و چذابه نیز صادق است و مرز خسروی نیز تاکنون موردی نداشته است و خودرو‌ها به آسانی تردد می‌کنند.

به گفته ساجدی نیا زائران بعد از ورود به داخل کشور حتما استراحت و بعد سفر کنند چراکه متاسفانه باز هم شاهد تصادف بودیم و خواب آلودگی باعث تصادف و مجروح شدن هموطنان شد.