قتل زن سیاه پوست توسط پلیس آمریکا

گروه ویدئو الف،   3980724122

پلیس سفید پوست آمریکایی با ورود به خانه یک زن سیاه پوست او را در حالی که مشغول بازی با خواهرزاده ۸ ساله‌اش بود با شلیک گلوله از پای درآورد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،" آیرون دین" ۳۴ ساله با ورود به خانه قربانی که هویتش " آتاتیانا جفرسون" اعلام شده، او را در مقابل چشمان وحشت‌زده خواهرزاده خردسالش با گلوله‌ای که از پنجره شلیک کرده بود به قتل رساند.

ویدئویی که توسط دوربین همراه (بادی کم) این مامور پلیس تهیه شده است، او را در حیاط منزل مقتول در حال ورود به خانه نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود که آیرون لحظاتی بعد ناگهان از راه پنجره به سمت آتاتیانا که در داخل خانه حضور داشت، شلیک کرده و مرگ این زن را رقم می‌زند. در این ویدئو شنیده نمی‌شود که آیرون خود را به عنوان پلیس معرفی کند.

رئیس دپارتمان پلیس فورت‌وُرس ایالت تگزاس در این باره گفت: "کسی نمی‌تواند این ویدئو را ببیند و نگوید مامور پلیس بسیار بد عمل کرده است. او نمی‌دانست که آیا جفرسون اسلحه دارد. به هر حال اگر او در خانه نیز اسلحه داشت، چنین چیزی در تگزاس غیرمعمول نیست. بیشتر ما اگر متوجه شویم فردی وارد خانه ما شده که نباید می‌شده( انتظار آمدنش را نداشتیم) به هرحال مانند این زن عمل می‌کردیم ( از اسلحه استفاده می‌کردیم).

قتل این زن بیگناه سیاه پوست بار دیگر مسائل نژادپرستی را در میان نیروهای پلیس این کشور نمایان کرده است.