نظر وزیر ارشاد درباره پوشش برخی از بازیگران

گروه فرهنگی الف،   3980724094 ۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

وزیر فرهنگ در واکنش به حواشی ایجاد شده پیرامون موضوع پوشش تعدادی از بازیگران سینما در مراسم آغاز اکران یکی از فیلم‌های سینمایی گفت که این افراد از کسانی هستند که در برنامه‌های تلویزیونی نیز حضور دارند و همچنین فضای آن مراسم رسمی نبوده که آنها بخواهند برای حضور از ما اجازه بگیرند.

نظر وزیر ارشاد درباره پوشش برخی از بازیگران

به گزارش ایسنا،‌ سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش از ظهر چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسش خبرنگاری درباره‌ تصمیم برخی از نمایندگان مجلس برای پرسش از او درباره‌ وضعیت پوشش تعدادی از بازیگران سینما در آغاز اکران یکی از فیلم‌های سینمایی، اظهار کرد: این افراد از کسانی هستند که در برنامه‌های تلویزیونی نیز حضور دارند. همچنین فضای آنجا فضای رسمی نبوده که این بازیگران بخواهند از وزارت ارشاد برای حضور اجازه بگیرند.

وی همچنین در پاسخ به پرسش خبرنگاری درباره‌ی وضعیت کاغذ در بازار گفت: کاغذ امروز شرایط بهتری دارد و نرخ آن پایین آمده و به وفور در بازار وجود دارد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به پرسش دیگری درباره‌ برنامه‌های این وزارتخانه برای فراگیر کردن پوشش صندوق بیمه هنرمندان، گفت:‌ از سال 95 تا سال 97 تقریبا هم تعداد و هم مبلغ اعتبارات این صندوق دو برابر شد و ما امیدوار بودیم که در بودجه سال 98 با ارقام بهتری بتوانیم این روند را دنبال کنیم، اما شرایط کشور در بخش منابع با مشکلاتی مواجه شده است.