عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس دهم ‌‎شفاف‌سازی قوانین و مقرارت جای مقابله با سرویس‌های ارزش افزوده را بگیرد

  3980723126
‌‎شفاف‌سازی قوانین و مقرارت جای مقابله با سرویس‌های ارزش افزوده را بگیرد

عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، با بیان اینکه کسب و کارهای جدید تحت عنوان «وس» توانسته‌اند ارزش افزوده مناسبی برای اقتصاد ایجاد کنند، گفت: شفاف شدن قوانین و مقررات در حوزه کسب‌وکارهای نوین می‌تواند به محفوظ بودن حقوق آن ها نیز کمک کند.

محسن بیگلری در گفت‌وگو با الف با بیان اینکه فعالیت‌های نوین در نوع جدید کسب و کار توانسته‌اند ارزش افزوده مناسبی برای اقتصاد ایجاد کنند، گفت: خوشبختانه اقبال جامعه به این نوع کسب و کارهای جدید تحت عنوان وس حمایت از آن ها را توجیه میکند.
نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه برخی از کسب و کارهای جدید فعالیت‌های سنتی را از بین برده‌اند، افزود: این موضوع مهم نیست زیرا در فرآیند مدرن شدن همه امور حذف برخی صورت‌های سنتی طبیعی است.
بیگلری با تاکید بر اینکه پوست‌اندازی در فعالیت‌های مختلف لازمه رسیدن به رشد و بالندگی است، تصریح کرد: کسب و کارهای جدید از منظر رسیدن به بالندگی اقتصادی می‌توانند مهم باشند از این رو حمایت از آنها لازم است.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه حمایت از کسب و کارهای نوین می‌تواند از آمار بیکاری بکاهد، گفت: شفاف شدن قوانین و مقررات به عنوان ناظر بر «وس» یا کسب و کارهای جدید می‌تواند از تخلفات احتمالی جلوگیری کند.

وی با تاکید بر اینکه برطرف شدن مشکلات قوانین و مقررات در حوزه کسب وکارهای نوین می‌تواند به محفوظ بودن حقوق آن ها نیز کمک کند، افزود: محفوظ بودن حقوق دریافت کنندگان خدمت نیز از دیگر مزایای شفاف شدن قوانین در حوزه کسب و کارهای جدید است.

بیگلری با بیان اینکه فضا رقابتی شکل گرفته در میان کسب و کارها خدمات بهتر به مردم را در پی دارد، تصریح کرد: از بین رفتن انحصار در کسب و کارهای جدید زمینه توسعه این نوع فعالیت ها را فراهم کرده است.