هلاکت سارق مسلح در درگیری با پلیس زاهدان

گروه حوادث الف،   3980723070

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: درگیری مسلحانه سارقان خودرو با تکاوران پلیس شهرستان زاهدان منجر به هلاکت یکی از آنها و کشف خودروی سرقتی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار محمد قنبری گفت: ساعت 21 و 44 دقیقه شب گذشته، برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره سرقت مسلحانه خودرو در یکی از خیابان های شهر زاهدان بلافاصله عوامل انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مأموران مشخص شد یک دستگاه پژو 405 با 4 نفر سرنشین با سد کردن راه یک دستگاه نیسان آبی رنگ و تهدید راننده با اسلحه گرم خودروی مذکور را سرقت کرده و از محل متواری شدند.

سردار قنبری بیان کرد: مأموران پلیس بلافاصله وارد عمل شده و با استفاده از شیوه و شگردها و فناوری‌های نوین، خودروی نیسان را که به همراه پژو 405 در محور زاهدان به خاش در حال تردد بود شناسایی کردند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: مأموران خودروهای مذکور را تحت تعقیب قرار داده و در حوالی پاسگاه "جون آباد" شهرستان زاهدان به رانندگان آنها دستور ایست دادند.

وی گفت: خودروها بدون توجه به دستور ایست به سرعت خود افزوده و به طرف مأموران تیراندازی کردند که با مقابله مثل پلیس مواجه شدند.

وی بیان کرد: درادامه این تعقیب و گریز و درگیری مسلحانه خودروی پژو با استفاده از تاریکی شب و عوارض زمین متواری شد اما مأموران سرانجام خودروی نیسان را متوقف کردند.

سردار قنبری با اشاره به هلاکت سارق خودروی نیسان گفت: در بازرسی بدنی از این سارق یک قبضه اسلحه کلت کمری، 2 تیغه خشاب و 7 فشنگ کشف شد.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه دستگیری سایر سارقان متواری در دستور کار پلیس قرار دارد گفت: پلیس با سارقانی که با انجام سرقت های خشن و مسلحانه امنیت عمومی را خدشه دارکنند با قاطعیت برخورد می کند.