اتحاد سه فراکسیون سیاسی مجلس در حمایت از اقدام بزرگ سازمان اطلاعات سپاه

گروه سیاسی الف،   3980722128

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: هر سه فراکسیون سیاسی مجلس امروز در حمایت اقدام بزرگ سازمان اطلاعات سپاه علیه روح الله زم اتحاد داشتند.

به گزارش فارس، احمد امیرآبادی فراهانی نایب رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی در حاشیه جلسه علنی نوبت عصر مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری روح الله زم سرشبکه کانال معاند آمدنیوز گفت: اقدامات این سرشبکه کانال معاند آمدنیوز در راستای کمک به دشمنان ملت ایران، در طول چندسال اخیر بود.

وی افزود: با توجه به اقداماتی که این کانال تلگرامی علیه امنیت روانی کشور و امنیت ملی انجام می داد، لازم بود اقدامی در این مورد، سازمان‌های اطلاعاتی و امنیتی انجام دهند که سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیاتی بسیار پیچیده و پیشرفته توانست فرد وطن فروش که در برخی اغتشاشات کشور دست داشت، را دستگیر کند.

نایب رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی تصریح کرد: به دلیل این اقدام بسیار بزرگ سازمان اطلاعات سپاه پاسداران، نمایندگان مجلس بلافاصله بعد از شنیدن خبر بیانیه‌‎ای تهیه و امضا کردند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بیانیه تقدیر از سپاه پاسداران در رابطه با دستگیری روح الله زم، یکی از بیانیه‌هایی است که بسیار سریع نوشته و امضا شد، زیرا معمولاً درباره برخی بیانیه‌ها میان سه فراکسیون سیاسی مجلس اختلاف نظرهایی وجود دارد اما در این زمینه همه اتفاق نظر داشته و هیچکدام با پیش نویس بیانیه مخالفتی نداشتند.

وی گفت: فراکسیون نمایندگان ولایی هم بدین وسیله از اقدام اطلاعات سپاه تقدیر و تشکر می کند.