تردد در مرز خسروی روان است

گروه اجتماعی الف،   3980721042

پایانه مرزی خسروی تردد روانی دارد و مشکلی برای حضور زوار در این مرز وجود ندارد. محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان قصرشیرین نیز شاهد بار ترافیکی کمی هستند.

از روز گذشته (20 مهرماه) شاهد کاهش بار ترافیکی محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان قصرشیرین بودیم و امروز (21 مهرماه) نیز این بار ترافیکی کمتر شده و به همین دلیل مرز خسروی پس از چند روز تردد روانی دارد.

روز گذشته بیش از 24 هزار نفر از پایانه مرزی خسروی عبور کردند و هیچ مشکلی برای خروج آ‌ن‌ها به وجود نیامد. طی سه روز گذشته به دلیل افزایش حضور زوار در مرز خسروی اتوبوس به میزان کافی برای انتقال مسافران در خاک عراق وجود نداشت که با تلاش مسئولین عصر دیروز (20 مهرماه) یکصد دستگاه از ایران وارد خاک عراق شدند تا روند انتقال زائران به سمت عتبات عالیات تسریع شود.

سرهنگ آمویی، معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان کرمانشاه در خصوص وضعیت پذیریش زوار در پایانه مرزی خسروی، اظهار داشت: هیچ محدودیتی برای پذیریش زوار در مرز خسروی وجود ندارد و زوار می توانند برای خروج از کشور به این پایانه مراجعه کنند.

وضعیت جاده‌های کرمانشاه نیز نسبت به روزهای گذشته وضعیت کم ترافیک تری دارد و محورهای موصلاتی به قصرشیرین دارای بار ترافیکی کمی هستند. در همین خصوص اظهار داشت: تمامی محورهای استان باز هستند و تردد در آن‌ها جریان دارد.

ساعت کاری پایانه مرز خسروی که پیش از این گفته شده بود به ساعت 5 صبح الی 14 عصر تغییر پیدا کرده، به روال سابق بازگشته و از ساعت 7 صبح الی 16 عصر میزبان زوار خواهد بود.

بنابر اعلام استاندار کرمانشاه، ظرفیت پذیریش و خروجی مرز خسروی 30 هزار نفر در روز است و با توجه به اینکه تعداد مراجعه زوار به این مرز آرام است مشکلی برای تردد آن‌ها وجود ندارد.

روز گذشته تا ساعت 14 ظهر تمامی زوار از پایانه مرزی خارج شده بودند و خسروی روز خلوتی را سپری می کرد. امروز (21 مهرماه) هم وضعیت در این پایانه به همین صورت است و تردد به آسانی در جریان است.