خمینی، خمینی... شهادتت مبارک!!

گروه فرهنگی الف،   3980720178 ۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

به گزارش الف ویدئو فوق مربوط به یکی از شهدای یمن است که درست 30 روز پیش در بیستم شهریور ماه به شهادت رسید. اما نکته ای که باعث شد جریان شیطانی ائتلاف عبری-غربی-عربی اهتمام خاصی به خبر شهادت ایشان بورزد، نام این شهید بود: «شهید خمینی»!

برخی برش های کوتاه از عمر کم، اما پُر کیفیت «شهید خمینی» در ویدئو فوق آمده است.

عجیب تر آن که «شهید خمینی»، برادر دو شهید است. پدرشان «حسین» و دو عمویش هم شهید شده اند!

در ویدئوی کوتاه بالا از «شهید خمینی»، در خط مقدم پیکار زیر سایه هلی کوپتر پیشرفته آپاچی جبهه شیطان، با آن همه تجهیزات و تسلیحات، «شهید خمینی» در حالی که با ابتدایی ترین امکانات مادی استوار ایستاده، بدون ذره ای لرزش و ترس، با صدایی رسا می گوید: «این هم آپاچی!!! ولی ابدا ترسی در ما ایجاد نخواهد کرد!!... زیرا ما با خدا هستیم و آنها با ترامپ هستند؛ آنها با شیطان هستند...».

گوشه ای از رفتار کریمانه شان با اسرای جبهه یزیدی عبری-غربی-عربی نیز در ویدئو آمده است...

چقدر خون پاکان در مصاف حق و باطل به زمین ریخته می شود تا سد راهی باشد برای گسترش نیروهای باطل و تاریکی...

چقدر در این دنیا مظلومانه به شهادت می رسند... با کمترین امکانات مادی و تسلیحاتی، در اوج تحریم ها و محدودیت های شدید چند ساله تجهیزات، غذا و دارو، پس از به خون غلطیدن پدران و برادران شان و جان دادن کودکان و جگر گوشه هایشان، با ایمانی مستحکم و گام هایی استوار و دل هایی سرشار از یقین به «خدا» و «وعده های او» به جنگ ائتلاف پلید ترین و بی رحم ترین عناصر شیطانی عبری -غربی-عربی مجهز به پیشرفته ترین تسلیحات مادی می روند...

چقدر «بار شان کم، و یاری شان بسیار است» (نقل به مضمون روایت رسول اکرم (ص) در توصیف مومن: قليلُ المؤونةِ ، كثيرُ المَعونةِ)

چقدر در این دنیا غریبانه مجاهده می کنند، غریبانه شهید می شوند و غریبانه تشییع می شوند (بخشی از مراسم تشییع ایشان در فیلم آمده است)...

اما شهیدان اگرچه در بین اهل دنیا غریب هستند، قطعا در آسمان ها و نزد اولیا خدا غریب نیستند.

چه مکتبی و چه تکنولوژی و چه جامعه مادی غیر توحیدی هنر ساختن این چنین ابر انسان هایی دارد؟! آن هم نه یکی دو نفر، بلکه هزاران هزار...

اگر در این مواجهه، ذهن ما اول متوجه «آپاچی» و خصوصیات «آپاچی» و سازنده «آپاچی»  شود، به جای آن که متوجه آن ابر انسانی شود که «قیام لله» کرده، خصوصیات او، مکتب او، امام او و خدای او، قطعا دید محدودی داشته ایم و در تحلیل و تعیین مسیر دچار خطا می شویم!

خطاست تامل نکردن و تدبر نکردن در این آیات، در این نشانه های قدرت الهی در تحول بشر و این کرامات اهل بیت (ع) در ساختن انسان های بی نظیر! آن هم پس از یک ماه از شهادت شان، در میان این همه رسانه دولتی و غیر دولتی این جناح و آن جناح و آن سلیقه و این سلیقه... هنوز بیش از یک ماه، ظاهرا هیچ رسانه داخلی به جز رسانه های دشمن این خبر را پوشش نداده اند! و هیچ تحلیل گری و هیچ کارگردانی و هیچ شاعری و هیچ طراحی و هیچ سخنرانی...

چه فایده ای می بریم از غرق بودن خودمان و غرق کردن مخاطبان مان در شبه خبرهایی دسته چندمی برای انحراف از «موضوع اصلی»؟ و چه چیزی اصلی تر از این موضوع که «کل یوم عاشورا و کل أرض کربلا»!

آیا نباید اخبار فداکاری های فرزندان حقیقی «خمینی» در جهان اسلام در کشور «خمینی» و بین «خمینی» های جوان مملکت انعکاس درخوری پیدا کند؟ که چگونه «خمینی» های یمنی، «خمینی» وار در صحنه نبرد از پیشرفته ترین تسلیحات و تجهیزات مادی ائتلاف شیطانی ترین قدرت ها نمی هراسند و زیر سایه «آپاچی» ها استوار مبارزه می کنند و «آپاچی» ها و اربابان «آپاچی» ها را به زیر می کشند!

شایسته است و لازم که این گونه شاهکارهای هنری انسانیت را سر دست گرفت و به طرق مختلف، فیلم، کتاب، پوستر، شعر برای جهانیان روایت کرد و به بشریت غرق در شهوات، نومیدی و غفلت ارائه داد... که ای ستمدیدگان عالم! ای مقهورین ظلم و ستم! ای تشنگان «عدالت»، «آب حیات» اینجاست! «کیمیا» اینجاست! بیایید و قدرتی پیدا کنید مافوق قدرت «آپاچی» ها و «آپاچی» دارهای ظالم! بیایید و «مس» وجودتان را «طلا»کنید! بیایید و به ندای «هل من ناصر» حسین زمان تان لبیک گویید و از او حمایت کنید... با ستمکاران پیکار نمایید و از ستمدیدگان پشتیبانی نمایید...‌ باشد که پروردگار متعال مجاهدت تان، استقامت تان و صداقت تان را ببیند و «بقیت الله» را برای شما آشکار سازد!

«کل یوم عاشورا و کل أرض کربلا»