تصادف، قاچاقچیان شیشه را رسوا کرد

گروه حوادث الف،   3980719103

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: ۱۰۰ کیلوگرم ماده مخدر صنعتی از نوع شیشه از یک کامیون در شهرستان کاشمر کشف و ضبط شد.

تصادف، قاچاقچیان شیشه را رسوا کرد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدکاظم تقوی گفت: هم‌زمان با اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی توسط مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان کاشمر، در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان، یک مورد واژگونی کامیون حامل بار سبوس به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد که  مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و گشت انتظامی بخش کوهسرخ به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: مأموران پس از بررسی صحنه واژگونی این کامیون و مشاهده تناقض در سخنان راننده کامیون و سرنشینان یک دستگاه پژو پارس که مدعی بودند صاحب بار هستند با هماهنگی قضائی این افراد را برای بررسی های دقیق تر به مقر انتظامی انتقال دادند.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از بازرسی دقیق کامیون و بار آن موفق شدند ۱۰۰ کیلوگرم  شیشه که به طرز بسیار ماهرانه ای در داخل بار کامیون جاسازی شده بود را کشف کنند.

سردار تقوی با اشاره به این که این کامیون از یکی از استان های جنوبی کشور به مقصد نیشابور در حرکت بود افزود: کامیون به همراه بار آن توقیف و سه متهم نیز در این زمینه دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.