یک اشتباه ماهینی را از ترکیب اصلی پرسپولیس دور کرد

گروه ورزشی الف،   3980718047

حسین ماهینی پس از گذراندن دوران مصدومیتش، در بازی مقابل شهرخودرو توسط کالدرون به زمین فرستاده شد اما اشتباه کودکانه‌اش در اواخر بازی باعث شد تا سرخپوشان با شکست زمین را ترک کنند.

به گزارش خبرآنلاین؛ حسین ماهینی که فصل پیش دچار مصدومیت پارگی رباط صلیبی شده بود، پس از گدراندن دوران مصدمیت خود در بازی مقابل شهرخودرو به زمین آمد و دقاییقی برای تیمش بازی کرد. اما با یک اشتباه، کاپیتان دوم سرخ ها شانس بزرگی را برای تثبیت جایگاهش در پرسپولیس را از دست داد.

سیامک نعمتی با کارت زردی که دریافت کرده بود، دیدار مقابل پیکان را از دست داد و این فرصت خوبی بود تا ماهینی اولین حضور ثابت خود را در لیگ نوزدهم تجربه کند اما به نظر می رسد این مدافع باتجربه پرسپولیس این فرصت ایده آل را از دست داده است. اشتباه سهوی ماهینی که دقیقه آخر بازی برابر شهرخودرو که کرنر ساده ای را نصیب شاگردان گل محمدی کرد و همان کرنر منجر به گل دیرهنگام مشهدی ها شد، کالدرون را برای میدان دادن به ماهینی در برابر پیکان به تردید انداخته است. این در حالی است که ماهینی در مصاحبه اخیر خود صراحتا آن اشتباه را نپذیرفته است اما با توجه به شواهد موجود بعید است ماهینی با وجود غیبت نعمتی در برابر پیکان شانسی برای حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس داشته باشد.