امنیت کامل در نجف اشرف/ طبخ روزانه ۴٠ هزار غذا برای زائران اربعین

گروه اجتماعی الف،   3980718014 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

مدیرکل حراست استانداری تهران از برقراری امنیت کامل در شهر نجف اشرف خبر داد.

محمدرضا هاشمی نیا در گفت‌وگو با  ایسنا گفت: اقدامات ستاد اربعین استان تهران از روز ششم صفر آغاز شد و همزمان موضوع اسکان و پذیرایی زایرین پیگیری شد.

وی افزود: بحث اسکان و پذیرایی زایرین اربعین در شهر نجف به ستاد اربعین استان تهران و استانداری تهران سپرده شده است بر همین اساس هماهنگی های وسیعی میان کمیته های فرعی ستاد اربعین انجام شد.

وی ادامه داد: در سه نقطه شهر نجف یعنی ثورة العشرین، پارکینگ طبقاتی و صحن حضرت زهرا(س) با استقرار و شروع به کار آشپزخانه ها در هر وعده ٣٠ هزار غذا طبخ می شود و با احتساب غذایی که توسط موکب ها طبخ می شود روزانه در هر وعده حدود ۴٠ هزار غذا طبخ می شود.

هاشمی‌نیا تاکید کرد: در بحث اسکان نیز در شبانه روز اسکان ١٠٠ هزار نفر در شهر نجف و این سه ناحیه انجام می شود. در ستاد اربعین استان تهران هماهنگی خوبی میان دستگاه های اجرایی شامل آب و فاضلاب، توزیع برق و... ایجاد شده است.

مدیر کل حراست استانداری تهران با تاکید بر همکاری عتبه در شهر نجف و ایجاد نظم و امنیت کامل در سه ناحیه ثورة العشرین، پارکینگ طبقاتی و صحن حضرت زهرا میان زایرین، افزود: با توجه به حوادث اخیر کشور عراق خوشبختانه امنیت کامل در شهر نجف برقرار است و مشکل خاصی در این شهر وجود ندارد.