قدردانی فدراسیون فوتبال از باشگاه تراکتور

گروه ورزشی الف،   3980718012 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال از همکاری‌های ارزشمند و ثمربخش باشگاه تراکتوردر اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده در جریان بازدید مسئولان فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی در تبریز تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش فارس از تبریز، سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال، با ارسال نامه‌ای به باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور، از همکاری‌های ارزشمند و ثمربخش این باشگاه در اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده در جریان بازدید مسئولان فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی در تبریز تشکر و قدردانی کرد.

متن این نامه به شرح زیر است:

پیرو گزارش مدیریت محترم تیم‌های ملی در جریان بازدید مسئولین فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی فوتبال در شهر تبریز و همچنین تماشای دیدار تیم‌های تراکتور و پارس جنوبی جم، شاهد همکاری‌های ارزشمند و ثمربخش حضرتعالی و همکاران بزرگوارتان در اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده بودیم.

بدینوسیله صمیمانه‌ترین سپاس و احترام خود را جهت این همکاری ارزشمند و همیاری با فرزندانتان در تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران، تقدیمتان می‌داریم.

سلامتی، بهروزی و موفقیت روزافزون را از خداوند متعال برایتان خواستارم.

گفتنی است؛ حضور و تشویق هواداران پرشور تراکتور در جریان بازی تیمشان مقابل پارس جنوبی در چارچوب هفته ششم لیگ برتر، شگفتی مارک ویلموتس و هیئت همراه را در پی داشت.