کمبود آب در مرز عراق/ زائران مقداری آب همراه داشته باشند

گروه اجتماعی الف،   3980717222 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

سفیر ایران در عراق بابیان اینکه در مرزهای ورودی عراق کمبود آب وجود دارد، گفت: زائران اربعین می‌بایست مقداری آب همراه داشته باشند تا مشکلی برایشان ایجاد نشود.

به گزارش مهر به نقل از رادیو اربعین، ایرج مسجدی درباره آخرین توصیه‌ها به زائران اربعین که قصد ورود به خاک عراق رادارند، تأکید کرد: ازدحام و شلوغی در مرزهای عراق سبب شده تا کمبود آب برای زائرانی که از مرز ایران عبور کرده و به خاک عراق می‌رسند وجود داشته باشد.

وی افزود: زائران تا زمانی که در مرز عراق به پایان‌ها رفته و به شهرهای عراق اعزام شوند حتماً با خود بطری آبی همراه داشته باشند که در صورت فقدان آب دچار مشکل نشوند.

سفیر ایران در عراق بابیان اینکه توصیه همراه داشتن آب به‌خصوص برای زنان و کودکان قابل‌توجه‌تر است، گفت: زائران حتماً به افراد خانواده و دوستان خود اطلاع دهند که در بدو ورود به عراق با خود آب همراه داشته باشند.

مسجدی در ادامه گفت: توصیه دیگر ما به زائران این است که هر چه به اربعین نزدیک‌تر می‌شویم ازدحام جمعیت نیز افزایش می‌یابد لذا حتماً مردم آرامش خود را حفظ کرده و نگران موضوعی نباشند.

وی افزود: زائران کم‌کم و به‌تدریج وارد مرزها شده و از آن خارج می‌شوند و در پایانه‌های عراق نیز به وسیله اتوبوس‌های عراقی به شهرها منتقل خواهند یافت و نگرانی و دغدغه‌ای وجود ندارد.