پنج هزار مدرک دیپلم جعلی باطل شد

گروه اجتماعی الف،   3980717158 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: حدود پنج هزار دیپلم جعلی در استان بوشهر باطل، متوقف و بایگانی شده است و این ننگ از دامن استان برداشته شده است.

به گزارش فارس از بوشهر، ناصر کرمی ظهر چهارشنبه در آئین تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر، اظهار داشت:  برنامه‌محوری یکی از اولویت‌های آموزش و پرورش در استان بوشهر است و در مدارس شهرها و روستاها برنامه‌های عملیاتی سالانه روی میز واحدهای آموزشی قرار گرفته است و این جا افتاده است که باید بر اساس برنامه حرکت شود.

مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: در راستای بهبود وضعیت معیشتی و رفاهی معلمان  در همه شهرستان‌های استان مراکز رفاهی ویژه فرهنگیان ایجاد شده است و در مرکز استان نیز این مراکز افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه استان بوشهر در سال‌های ۹۳ و ۹۴ در زمینه جعل مدرک تحصیلی در رتبه دوم کشور قرار داشت، تصریح کرد: این وضعیت برای استان بوشهر بسیار نازیبا بود و با همت دستگاه‌های امنیتی و همکاران در آموزش و پرورش تلاش زیادی برای مقابله با این مدارک صورت گرفت.

کرمی  با بیان اینکه عده‌ای از همین جاعلان مدارک تحصیلی در راهروهای اداره‌کل جولان دادند ولی زود متوجه شدند که آن دوران گذشته است، افزود: حدود پنج هزار دیپلم جعلی در استان بوشهر باطل، متوقف و بایگانی شده است و این ننگ از دامن استان برداشته شده است.

وی گفت: من هزینه زیادی را بابت مبارزه با جعل مدرک تحصیلی دادده‌ام و بسیار خرسندم که این ننگ از دامن استان بوشهر پاک شده است.

مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه از تصمیمات خود دفاع می‌کنم و لحظه‌ای هم پشیمان نیستم، عنوان کرد:  در صورت تکرار، باز هم همین تصمیمات را خواهم گرفت و به زیاده‌خواهان باج نمی‌دهم و خوشحالم که مقابل زیاده‌خواهان و سهم‌خواهی افراد ایستادم.

به گزارش فارس، در این آئین علیمراد کرمی به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر معرفی و از خدمات ناصر کرمی مدیرکل سابق و غلامحسین حسینی سرپرست این اداره‌کل تقدیر شد.